Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige iPhone covers med firmalogo

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer!

Vi trykker rigtig mange iPhone covers til private med familiefotos og lignende, men vi vil også gerne have gang i salget til erhverv. Derfor har vi et rigtig godt tilbud til dig der gerne vil brande din virksomhed.

Et iPhone cover med logo er fantastisk til at brande din virksomhed, da det i modsætning til alverdens andet merchandise er noget dine medarbejdere (eller kunder) altid har med sig.

Har du mange medarbejdere eller deler merchandise ud til dine kunder har vi derfor et rigtig godt tilbud til dig :)

iPhone 4/4S cover med dit firmalogo eller salgsgrafik: kr 32,- + moms pr stk. ved min. 100 stk (kr 38,- ved min. 50 stk. / kr 48 ved min 20 stk.)

iPhone 5 cover med dit firmalogo eller salgsgrafik: kr 36,- + moms pr stk. ved min. 100 stk (kr 42,-  ved min. 50 stk. / kr 54 ved min 20 stk.)

Har du spørgsmål så skriv endelig i tråden, send en PB eller e-mail kontakt@imania.dk

Læs eventuelt mere om vores covers og prøv vores cover designer: her

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

I må meget gerne skrive spørgsmål her i tråden, hvis andre også kan have glæde af svarene:)

Ved 100 stk er leveringstiden 2-3 hverdage.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Må nok også hellere tilføje at tilbudet ikke er begrænset til et simpelt logo, men også inkluderer tryk helt ud til kanten. Teknisk er der tale om CMYK-tryk, så der kan kun trykkes på hvide og gennemsigtige materialer(covers er selvfølgelig inkluderet i tilbudet).

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er prisen, hvis man bestiller enkeltvis?

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe - BackupBox:

Hvad er prisen, hvis man bestiller enkeltvis?

Normalprisen er 169 til iPhone 4(tilbud i øjeblikket) og 199,- til iPhone 5. 

Simple logoer eller grafik som ikke går helt ud til kanten kræver dog mindre manuel tilpasning, så et tilbud på 1 stk(og lidt amino-rabat) kan selvfølgelig komme på tale.

Design eventuelt et cover først (i cover designeren)og send Cover ID som PM eller pr. mail (kontakt@imania.dk) - så aftaler vi en rabat alt efter motivet. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)