Hej, er lidt i tvivl om jeg har valgt det rigtige sted at poste denne, men håber i kan hjælpe... Jeg er som bi-erhverv til min virksomhed gået i gang med at overveje at tilbyde en Call-center-løsning, men jeg kender Intet til hvilke systemer der kan bruges til dette som ikke koster en formue... Det skal være ganske simpelt, det eneste krav er blot jeg skal kunne se hvilken virksomhed der bliver ringet til, således at jeg kan præsentere mig korrekt... Håber i forstår hvor jeg vil hen og at i kan hjælpe, på forhånd tak |
hvis du vil køre telefonpasning som et professionelt produkt er det ikke nok at du kan se hvilket firma der viderestilles fra, det kræver langt mere, og er ikke noget du kan få billigt.
Beklager hvis jeg ødelægger illusionen om en nem løsning du kan udbyde, men jeg er lidt ked af at så mange tror at telefonpasning er noget man "bare lige" sætter op. Hvis det skal gøres ordentligt kræver det en vis startkapital, ligesom det kræver mere end en person såfremt dit mål er at besvare opkaldene med det samme.
Måske jeg har taget fejl af dig, og hvad du vil, og så beklager jeg. Ang system kommer det an på om det er in eller outbound, et fornuftigt systemt til inbound er ikke så nemt at støve op desværre. Jeg fandt faktisk kun et brugbart alternativ, og det udbydes ikke mere da firmaet er opkøbt af et andet.
Held og lykke, men pas nu godt på det produkt som jeg også tilbyder, jeg er så ked af at nogle ikke tager det seriøst og giver selve produktet et dårligt ry.