Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Callcenter system

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, er lidt i tvivl om jeg har valgt det rigtige sted at poste denne, men håber i kan hjælpe... Jeg er som bi-erhverv til min virksomhed gået i gang med at overveje at tilbyde en Call-center-løsning, men jeg kender Intet til hvilke systemer der kan bruges til dette som ikke koster en formue... Det skal være ganske simpelt, det eneste krav er blot jeg skal kunne se hvilken virksomhed der bliver ringet til, således at jeg kan præsentere mig korrekt... Håber i forstår hvor jeg vil hen og at i kan hjælpe, på forhånd tak

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du vil køre telefonpasning som et professionelt produkt er det ikke nok at du kan se hvilket firma der viderestilles fra, det kræver langt mere, og er ikke noget du kan få billigt.

Beklager hvis jeg ødelægger illusionen om en nem løsning du kan udbyde, men jeg er lidt ked af at så mange tror at telefonpasning er noget man "bare lige" sætter op. Hvis det skal gøres ordentligt kræver det en vis startkapital, ligesom det kræver mere end en person såfremt dit mål er at besvare opkaldene med det samme.

Måske jeg har taget fejl af dig, og hvad du vil, og så beklager jeg. Ang system kommer det an på om det er in eller outbound, et fornuftigt systemt til inbound er ikke så nemt at støve op desværre. Jeg fandt faktisk kun et brugbart alternativ, og det udbydes ikke mere da firmaet er opkøbt af et andet.

Held og lykke, men pas nu godt på det produkt som jeg også tilbyder, jeg er så ked af at nogle ikke tager det seriøst og giver selve produktet et dårligt ry.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej MENI,

Vi kan muligvis hjælpe dig med det. Hvis du sender mig en mail på Kasper@serverfruit.com, så tager vi den derfra ;)

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mette...

Jeg forstår udemærket din holdning og din trang til at beskytte dit erhverv, for at holde standarden høj, det gør jeg også indenfor mit hovederhverv.

Som udgangspunkt er det "kun" nogle mindre virksomheder i det kontordomicil jeg holder til i, der kunne have brug for call-center assistance i perioder, altså ikke noget dagligt, hvorfor jeg måske synes det vil være en stor udskrivning at skulle ud og købe et topprofessionelt produkt, derfor min forespørgsel omkring en nem og billig løsning, der selvfølgelig skal fungere.

Alternativt er jo at virksomhederne aflevere et simkort til mig og at jeg så har en mobil til hver virksomhed, men det synes jeg bare ikke virker særligt professionelt...

Men tak for svar :-)

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor er jeg glad for at du forstår, det er altid lidt risikabelt at skrive sådan et hidsigt indlæg jo.
Spørgsmålet er om du behøver et system, eller om du måske kan klare dig med et par forskellige numre som de viderestiller til, så kan du skille dem fra hinanden uden den store udskrivning.
Du kunne prøve at kontakte din telefoniudbyder, måske de kan hjælpe

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Gud ja Mette, du har fuldstændigt ret... Jeg kan jo selvfølgelig bare selv oprette et billigt abb. hos min udbyder og så have en mobil liggende til hver virksomhed, det vil da være en nem løsning, indtil behovet måske vil være der for et reelt system...

Tusinde tak for hjælpen :-)

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis der kun skal ringes ind på numrene er det kun numre du har brug for, og ikke abonnement og måske det kan sættes op på en Tlf så du kan se forskel på hvilket nummer der ringes til, men hiv fat i udbyderen. Jeg kan forstå du kører ren mobil og ikke fastnet/IP?
Du skal også lige være opmærksom på at du skal have adgang til noget statistik så du ved hvor mange kald der har været når du skal fakturere dine kunder.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil kunne få det til at fungere, hvis du lejer dig ind på hosted PBX, det afhænger dog af om vi snakker 10 eller 50 kunder, for med en hosted løsning bliver det hurtig kostbart, men ellers kan du selv få sat en PBX server op og lave en aftale om nogle numre.

Så er alt omkring opkald og du kan se hvem der ringer klaret, så skal du blot have et system der kan det du ønsker som, at sende en besked til kunden, lave viderestilling mm.

Fra Århus
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 Meni

Jeg ser helt sikkert en mulighed for at få en professionel løsning til en lav pris, en løsning der senere kan vokse til flere medarbejdere og flere opgaver.

Prøv at ringe til Mads fra Comtalk på 69906902, han har leveret løsninger til mange forskellige call centre og virksomheder med behov for indkommende køer. Løsningerne kører hos store call centre og hos enkeltmands virksomheder Det leveres let som en hosted løsning så du bare skal have den telefon du foretrækker, mobil eller IP.

Hvis du har et godt produkt, kan du evt foreslå Mads et salgssamarbejde.

Mvh

Jon

Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Meni,

Jeg kan tilbyde dig et telemarketing software som du betaler på timebasis: DKK 6,- per time per bruger.

Tiden du bruger i softwaren opsmales på de enkelte opgaver du har, så du kan se hvor meget tid der bruges per "kunde".

Du kan kontakte mig på 27229911 & bering-it.dk

VH

Bo

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)