Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor så svært og omstændigt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Fra  www.dinonlineshop.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude :-)

Jeg er helt grøn inden for dette område, åbenbart.. I "gamle dage" var det nemt at få sin hjemmeside oprettet på de forskellige søgemaskiner. Der var et link i bunden på f.eks Google, hvor man kunne tilmelde sit link.

Nu har jeg lavet en ny hjemmeside, www.digogdyr.dk og har prøvet via google adwards m.m. Men syntes jeg løber panden mod muren.. Fordi jeg ikke helt forstår hvad den vil have mig til. Sproget, selvom det er dansk, er svært at forstå.

Det er blevet utroligt omstændigt, og svært, også fordi der inden for denne brance er sket utroligt meget.

Så det jeg håber lidt hjælp og gode råd til, er en let og simpel måde, at få sin hjemmeside lagt på nettet..

Fortsat rigtig god dag derude :-) :-)

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

I dag kommer man på Google blot ved at der er 2-4 gode links der peger på din hjemmeside. Og hvor skal de så komme fra. De kan evt komme her fra amino eller andre fora fx et om de dyr du sælger. Hvis du omtaler at din webside hedder digogdyr.dk og at den handler om dyr og deres pasning, så er det et rimeligt godt link.

 Du bruger uheldigvis en gratisside fra 123hjemmeside, den er ikke specielt Google venlig. En rigtig hosted side ville være bedre. Men det betyder ikke at den slet ikke virker. Den er blot lidt tungere at få på Google.

Du kan også lave links på din hjemmeside ved at linke til de varer du sælger ved at lave en lille beskrivelse på ca 10 linier af din vare og hvordan den anvendes. Herfra kan du linke tilbage til varen, med et link der har varens navn eller fortæller om varen. fx "denne hane har en fin stamtavle".

Prøv at lave denne slags link til dine varer så bliver de fundet på Google.

Denne strategi er en sikker metode der altid har virket og vil virke i fremtiden. Jeg bruger den hver dag. Og den er mere sikker end Google adwords, og virker på langt sigt.

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Søg evt på "tilføj link" på Google, så finder du en masse sider hvor du kan tilføje linket til din side, og så er det bare at gå i gang.
Det har virket forbløffende godt for mig flere gange selv om det er så simpelt

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mette Monty:
Søg evt på "tilføj link" på Google, så finder du en masse sider hvor du kan tilføje linket til din side, og så er det bare at gå i gang.
Det har virket forbløffende godt for mig flere gange selv om det er så simpelt

Uden at vide, om du tilmelder dit site direkte til Google eller hos diverse linkkataloger, kan denne metode ikke anbefales.

I første tilfælde risikerer du at forsinke indekseringen af sitet (det tekniske udtryk for, at Google "finder siden"), i andet tilfælde risikerer du permanent dårligere placeringer.

Den klart bedste måde at få indekseret en ny side på er ved at linke til den fra sider, som Google betragter som autoriteter - fx Amino.

En søgning efter site:digogdyr.dk viser da også, at siden nu er indekseret, givetvis grundet linket i denne tråd.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Så beklager jeg, jeg ved bare at det har virket, og er ret sikker på at de sider jeg har gjort det med ikke havde nået en så høj placering som de fik uden det.
Men jeg ved ikke nok om hvordan Google fungerer til at sige om det er godt eller skidt

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe... Meget apropos ser neglige den sidste linie i din signatur :-)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Fra  www.dinonlineshop.dk Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

Tusind tak for hjælpen til jer alle. Kan se det virker nu, så det er jo skønt..

Jeg har da også formådet at få lagt link ude på andre sites, så tror jeg er ved at komme efter det :-)

Tak for jeres svar, og hjælpen

Fortsat rigtig god dag

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)