Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God ide til flyer uddeling, som lokker nye kunder til

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Fra  www.kbhvandski.dk Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Nu er sommeren snart ved døren, og vi skal til at have fat i vores kunder.

Derfor har vi planer om, at dele flyers ud i fælledparken til 1 maj, på bryggen o.a

Vi vil gerne både have fat på unge, som bare vil med ud og have en fed oplevelse - vi så senere kan hverve som medlemmer.

Til det har vi en Vandski Challenge, hvor man kommer ud og prøve vandski, wakeboard, kneeboard og tubes og betaler 250kr pr deltager.

Derudover vil vi rigtig gerne have fat på kunder der skal på polterabend, lave teambuilding, events eller bare prøve noget andet.

Der har vi en times vandski og wakeboard til 1.650 og man kan være 8 mand med.

Jeg søger nogle ideer/inputs til hvad man kan dele ud, skrive på vores flyer o.a for at få dem fra tanke til handling.

Hvad skal der stå?

Hvordan får man dem til at melde sig på?

osv.

Normalt så ringer eller skriver man, og booker sin tid hos os, så samtaler vi omkring arrangementet skal løbe af stablen. 

Vi kan hente folk forskellige steder: Bryggen, Nyhavn, Chr. Havn, Sydhavn, AmagerStrandPark osv. Så sejler vi ud, og så går det ellers løs.

Vores hjemmeside er ved at blive kodet færdig. www.kbhvandski.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise

Kan se at du allerede har oprettet en anden tråd omkring det med flyers, så det vil jeg ikke snakke om.

Jeg har i forvejen erfaring med at lave vandski kommercielt, og kan sige at det er rigtig svært at få folk overbevist om at de skal med ud på vandski. Guerilla marketing kan være en god metode til at skabe opmærksomhed omkring jeres klub og få kunder den vej. 

Hvad med at smide en figur af en vandskiløber ud i bryggen?

Mvh Nicklas

Fra Internettet/Herning
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 60
Fra  Ohmy Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke dele firma-flyers ud i fællesparken d. 1. maj - Det kunne give bagslag at reklamere kommercielt og arbejde lige præcis dér på dét tidspunkt - Just saying :)

Klassisk tegner og analog grafiker.
www.ohmy.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)