Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google optimering

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange timer regner du med at sætte af til at lære SEO og ikke mindst at arbejde med det? Hvis du vil op på udlejning af bolig og de andre ting du skriver om, så skal du nok regne med det kommer til at tage ganske mange timer, da konkurrencen på de emner bestemt er stor.

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 130
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Du skal starte med at få styr på sidetitler og metadescriptions, der mangler på alle sider, når vi taler SEO.

Som Thomas siger, så er det første du skal have fat i sidetitlerne og dine metadescriptions.

Jeg har sammen med Emil Sørensen lavet denne hjemmeside, som gerne skulle kunne hjælpe nye i faget igang. Siden finder du her: http://seofordummies.dk/. Jeg håber at den kan hjælpe dig lidt igang! :-)

Mvh

Kristian Steensgaard Kristiansen 

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha, sikke en masse nye ord der blev tilføjet mit ordforråd :-)

Jeg har aldrig selv prøvet sådan noget, så indtil for ganske nylig var sådan et ord som Google optimering fremmedord for mig, så kan I selv bedømme mine evner på det punkt :-)

Jeg har fået en masse at læse på, og jeg vil tage fat på det i morgen.. Det er intet problem for mig at bruge mange timer - jeg synes bare det er sjovt og bliver engageret så timerne ikke mærkes.. Hvis altså jeg kan finde ud af det !! Ellers er det bare frustrerende, og det er lige der jeg er nu.

Tak for brugbare råd og links, der er noget at gå i gang med.. Hvis det er helt umuligt for mig ser jeg ingen anden udvej end at søge hjælp - så måske jeg vender tilbage og søger råd om hvem jeg kan kontakte til en ok pris.

Fortsat skøn aften til alle jer hjælpsomme mennesker.

Hilsner fra May-Britt

P.s

Jeg tager gerne mod både ris og ros vedr. selve hjemmesiden - opbygning, overblik, simplicitet osv

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)