Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan slipper man af med en telefon sælger ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hej min bedre halvdel har fået skrevet sit mobil nummer på noget facebook reklame, siden da er hendes nummer blevet kimet ned er der noget man kan gøre for at få det til at ophøre (ud over at skifte nummer Smile) ?  og er det lovligt at tlf spamme folk på den måde  ?

Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas,

det lyder ikke særlig sjovt..og det med at skifte nummer er jo en nem løsning..med mindre man er meget glad for nummeret..

men hvis hun vælger at beholde nummeret så start med at sikre at facebook reklamerne ikke vises mere..derefter så vend det til noget positivt indtil stormen lægger sig :-)

dette site er rigtig godt..kan måske give noget inspiration:

http://vibrugerikke.dk/

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis I har afvist dem og de stadigvæk ringer, så er løbet kørt :) Der er dog en sidste mulighed, hvis du benytter et selskab som os til, at besvare telefonen (telefonpasning), så er vi eksperter i at afvise sælgere..


Men ellers har jeg oplevet det tidligere, det var dog Telia, der ringede igen og igen, og til sidst bruge vi 10-15 min på at fortælle dem hvor utilfredste vi var med deres produkter og deres service, og at vi aldrig ønskede at blive kunder der igen, hvorefter vi blev stillet videre til en overordnet/manager, som lovede at slette vores nummer fra deres ringeliste, og vi har ikke hørt fra dem siden. Så prøv at sige når de ringer, eller ring tilbage til firmaet, at I ikke er interesserede i deres produkter og at de spilder deres tid ved at blive ved med at ringe. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan I ikke tilmelde jer Robinsonlisten?

Ellers kan I vende potten og snakke om gamle tanke Gertrud og hendes mange frække missekatte som kradser sofaen. Så skal de nok hænge røret på igen. Skype-Giggle

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal bare sige du gerne vil have taget dit telefon nummer af "listen", så ringer det call-center ikke igen.

Lidt ligesom nyhedsbreve, de skal respektere at de ikke længere må ringe.

Men det er selvfølgelig trals mens det står på.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svarene der er jo mange gode bud.... vi/jeg kan heldigvis stadig grine ad det den kan jo heldigvis sættes på lydløs Big Smile   

jeg var også bare lidt forbavset over den fremgangsmåde er lovlig og bliver brugt 

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Vil blot oplyse at man via CVR registret kan lave en robinson registrering og dette bevirker at virksomheder med blandt andet salg for øje, ikke må kontakte virksomheden. Hvis det er privat, så kan man vælge ikke at tage de opkald hvor der ikke er oplyst et telefonnummer.
Der er vist også en mulighed i de fleste mobiler, hvor man kan afvise bestemte telefonnumre som man ikke ønsker skal kontakte. Så der er flere muligheder!

Håber i findet en løsning og god aften!

Med Venlig Hilsen Cher

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Cher Pedersen - Telesvar:
Vil blot oplyse at man via CVR registret kan lave en robinson registrering og dette bevirker at virksomheder med blandt andet salg for øje, ikke må kontakte virksomheden.

Helt forkert- Robinson virker kun til private - firmaer kan registrere sig så andre virksomheder ikke må trække liste via virk.dk og bruge, men de må ringe helt som de har lyst til hvis de har navnet fra andet end virk.dk/cvr registrene-

Den har været oppe tit her, så søg efter den, virksomheder kan ikke beskytte sig ud over det med at de kan komme af virks liste men er de selv på nettet osv - må alle ringe

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 Reklamebeskyttelse er vejen frem hvis det en virksomhedstelefon de ringer til.
Det er decideret ulovligt at ringe til en virksomhed som er reklamebeskyttet og bøderne er af en så tilpas stor størrelse, at diverse telefonsælgere m.m. har stor respekt for det.

Alternativt, er der til inspiration denne http://www.vibrugerikke.dk/  fra Mogens Nørgaard's krøllede hjerne Geeked.

/Jesper

<Rettet da jeg fik skrevet noget bavl om robinsonlinsten)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person



Du kan bruge ovenstående, den har jeg afprøvet og den virker fint :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)