Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er stolt :) - Hvad synes du?

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er stadig nede - jeg ville ellers voldsomt gerne se den :-) Hvis du har mistanke om at der er et cache-problem, så tag kontakt til Meebox og få dem til at slå cachen fra på dit webhotel midlertidigt.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 03:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Webdesigneren her :)

Vi har nu endelig fået siden helt op og køre og der burde ikke være flere problemer med den. Men hvis I finder noget må I endelig sige til :)

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 03:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeppe Smith:

Webdesigneren her :)

Vi har nu endelig fået siden helt op og køre og der burde ikke være flere problemer med den. Men hvis I finder noget må I endelig sige til :)

Ved godt det er nat og der nok ikke er mange besøgende på siden nu - men den virker ikke lige nu: http://i.imgur.com/iD4rs2U.jpg

Jeg har selv Meebox hosting og har lige inviteret alle venner og bekendte ind på siden via Facebook idag - så min situation har været den samme idag. Min shop har været fuldstændig ubrugelig lige den da hvor venner og bekendte skulle checke den ud.

Har generelt oplevet en hel del problemer med Meebox desværre, og efter problemet idag skifter jeg til en anden host. Det er uacceptabelt i mine øjne at min shop er nede en hel dag.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeppe Smith:

Webdesigneren her :)

Vi har nu endelig fået siden helt op og køre og der burde ikke være flere problemer med den. Men hvis I finder noget må I endelig sige til :)

Der er stadig en helt del ting som ikke er oversat til dansk. det bør i virkelig gøre noget ved da det virker mere prof at det ikke er blandede sprog.

den vigtigste: i bør nok også style checkout delen, da den flyver meget, og her får man ikke lysten til at købe videre, både på grund af det, men også fordi ting her også står på engelsk.

Fjern funktionen som gør at man kan se billeder i fuld størrelse, de produkter jeg har kigget på har ikke været større, og så bliver det bare et irritationsmoment. så enten skal i fjerne den mulighed, eller oploade større billeder, så man rent faktisk kan se dem i større format.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Shoppen skulle gerne virke nu.

Jeg har fået at vide de har fået en besked at databasen ikke eksisterede, men det er kun hos nogle..

Prøv at se - nu er loadingtiden hvertfald hurtigt ;-)

Og ja... Jeppe Smith har gjort et kæmpe stykke arbejde! Stor ros til ham!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg henviser bl.a. til min JANTE-TÆSKER-TRÅD!! SE HER

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal vidst kigges lidt på mobilversionen...

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe - BackupBox:

Der skal vidst kigges lidt på mobilversionen...

Jeps.. Den spiller ikke... 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard,

Ved ikke om nogle har skrevet det endnu - men den der boks/telebobbel med "har du spørgsmål" står på spansk/italiensk Smile

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her er simpelthen for galt... Pludselig er alle mine oversættelser væk..

Nu er det fandme ved at være irriterende... HVAD SKER DER?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)