Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skoleafslutning - Billige Big Ben karameller

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

antondd:

Hej Jesper.

Jeg står og skal bruge en del karameller, og der faldt jeg lige over dit tilbud fra sidste år. 20 kg for 100 kr. Det er jeg meget interesseret i. Men hvordan og hvor ledes?

Hej Anton,

Prøv og læs indlægget igen :-)

Godt 20 kilo ***til dkk 99,- pr. kilo*** incl. levering.

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig, det var mig der var lidt hurtig.

Men hvis jeg nu ikke skal bruge 20 kg. Kan kiloprisen så godt være 100 kr ?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

antondd:
Men hvis jeg nu ikke skal bruge 20 kg. Kan kiloprisen så godt være 100 kr ?

 Ja, det er fint , bare bestil via links i mit forrige indlæg - du kan købe helt ned til 1 pose af gangen ( 650 gram)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som et alternativ, har jeg lige købt et lille parti rigtig gode Maoam Happy Frutties

Dem får i lige nu smidt i nakken til kun 99,- ( ca. 220 stk. i en kasse) , så i kan smide dem i nakken på de lækkersultne børn i skolen.

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke fordi jeg vil være lyseslukker, men 100 kr. for et kilo Big Ben karameller er da langt over markedsprisen. Tag en tur på Google, og du vil næsten ikke kunne finde en leverandør, der ikke kan gøre det langt billigere. 

Eller har jeg misforstået noget?

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet
                
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris:

Nu er det ikke fordi jeg vil være lyseslukker, men 100 kr. for et kilo Big Ben karameller er da langt over markedsprisen. Tag en tur på Google, og du vil næsten ikke kunne finde en leverandør, der ikke kan gøre det langt billigere. 

Eller har jeg misforstået noget?

 Nu er der mig bekendt ikke mange der leverer direkte til private i Danmark.

De jeg kender, ligger prisen pt. mellem 142,50 - 150,- pr. kilo , om levering kommer oveni afhænger af mængde.

"vejledende pris " ligger mellem 150-190,- pr. kilo afhængig af stykstørrelser.

Samtidig har jeg allerede midlertidigt udsolgt af de Blandede karameller, så "langt over markedsprisen" er det nok ikke.

At du sikkert kan finde nogle slagtilbud hos de større supermarkedskæder for at lokke kunder til/mersalg er absolut muligt - det er ikke ukendt at de sælger slik/drikkevarer til eller under kostpris som lokkemiddel for salg af øvrige varer.

Hvis du kigger mod udlandet vil du også kunne finde lavere priser, men her skal du huske at der hverken er betalt moms eller afgifter, så de priser kan du ikke sammenligne lige over med de danske.

Uanset er jeg heldigvis kun ansvarlig for mine egne priser/tilbud, og er kunderne ikke tilfredse, køber de blot andetsteds :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)