Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af kvalitets skjorter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg skal have produceret skjorter i en super kvalitet.

Gerne i Tyrkiet eller Portugal. 

Hvis du kender et godt land, en person eller det kan være du er personen jeg skal bruge, så kontakt mig.

Mvh

Nicolai

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt mig på salg@spsupply.dk hvis du vil gerne producere i Thailand.

Mvh.

 

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 33
Fra  BRICpro.com Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,

Jeg arbejder som senior konsulent i LIPA Sourcing, en Dansk-Kinesisk konsulent virksomhed der rådgiver om produktion i Kina.
Vi har før arbejdet med skjorter i alle slags materialer inklusiv heavy oxford og andre finere materialer.
Desuden bevæger vi os meget inden for modebranchen og går derfor meget op i Kvalitet hvor vi blandt andet har hjulpet kunder som den danske designer Asger Juel Larsen, som både var at finde ved CPH Fashion week i december og nuværende CPH Fashion Week.

Vi sikrer kvalitet, bæredygtige priser og en ny og spændende måde at arbejde på med konsulenter!
Hos LIPA går vi også op i gennemsigtighed så alle priser er direkte fra fabrikken så man ikke skal betale ekstra til mellemmænd!

Vi oplever tit gennem kunder at Tyrkiet er dårlige til at holde deres løfter med hensyn til kvalitet og at Portugal er meget dovne og sætter for stor pris på deres siesta.

Så skulle du være interesseret i at starte et skjorte oplag af eget design, eller blot hente præ-fabrikkerede skjorter hjem fra Kina vil vi kunne sætte dig i kontakt med en hårdtarbejdende kinesisk fabrik og vejlede dig under hele forløbet!

Vores fabrikskonsulenter snakker alle både flydende dansk og kinesisk for at sikre at der ikke opstår misforståelser og at du får den bedste behandling, produkt, samt pris!

PS. Jeg er p.t i Kina på fabriksundersøgelser og CSR besøg, så kan derfor ikke træffes på telefon.

Du skal være velkommen til at smide mig en mail på:
philip.lipasourcing@gmail.com
+0045 60149416

Mvh.
Philip
LIPA Sourcing
  - Sourcing consultancy 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)