Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fransk leverandør blitzet i vores bil ?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos,

har i dag modtaget et brev fra politiet med et fantastisk flot billede af en af vores firmabiler, 79km/t i en 50km/t zone.

Politiet ønsker selvfølgelig at vi oplyser hvem der har ført bilen, i det her tilfælde er det en af vores meget gode franske leverandører som var på besøg og lånte bilen i den forbindelse.

Problemet består i at jeg er lidt ked af at udlevere hans navn, adresse osv. da vores forhold til denne leverandør er særdeles skrøbeligt da han er en meget speciel person.

Så jeg frygter lidt at han blir meget svær at handle med i fremtiden hvis "jeg" sender ham en regning, men kan omvendt heller ikke bare betale rgningen da de jo vil have et navn :-(

Gode råd modtages gerne ?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Med mindre du selv ønsker en masse bøvl med Politiet, og en tur i Retten. Så vil jeg da råde dig til at udlevere hans navn. Det kan da aldrig være dit problem at han kører for stærkt.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

blog @  http://flemmingriis.com> systemcenter blog

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Internettet/Herning
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 60
Fra  Ohmy Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo skrive, at det er dig selv og tage skraldet, men... personligt, synes jeg godt du kan forklare din leverandør hvordan tingene hænger sammen. Hvis du siger det på en ordentlig måde, er han vel mand nok til at tage ansvar for sine handlinger :)

Klassisk tegner og analog grafiker.
www.ohmy.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Ville han oplyse det franske politi vem du va eller betale bøderne såfremt du kørte for hurtigt i hans bil?

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har, som politiet sikkert også har skrevet til dig, pligt til at oplyse, hvem der her ført din bil. Nægter du koster det en bøde, og jeg mener det er en bøde på 2500 kr., og så bliver der formentlig ikke gjort mere ud af den sag.

Så du kan enten nægte og i stedet betale bøden -
eller du kan oplyse vedkommendes navn. 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Janni Mikkelsen:

Du kan jo skrive, at det er dig selv og tage skraldet, men... personligt, synes jeg godt du kan forklare din leverandør hvordan tingene hænger sammen. Hvis du siger det på en ordentlig måde, er han vel mand nok til at tage ansvar for sine handlinger :)

Forseelsen koster et klip, derudover tror jeg ikke det er helt lovligt bare at tage ansvar på andres vegne. 

Fra Internettet/Herning
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 60
Fra  Ohmy Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:

Janni Mikkelsen:

Du kan jo skrive, at det er dig selv og tage skraldet, men... personligt, synes jeg godt du kan forklare din leverandør hvordan tingene hænger sammen. Hvis du siger det på en ordentlig måde, er han vel mand nok til at tage ansvar for sine handlinger :)

Forseelsen koster et klip, derudover tror jeg ikke det er helt lovligt bare at tage ansvar på andres vegne. 

Præcis hvorfor jeg personligt ikke ville gøre sådan :)

Klassisk tegner og analog grafiker.
www.ohmy.dk

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Charly Olsen:

Du har, som politiet sikkert også har skrevet til dig, pligt til at oplyse, hvem der her ført din bil. Nægter du koster det en bøde, og jeg mener det er en bøde på 2500 kr., og så bliver der formentlig ikke gjort mere ud af den sag.

Så du kan enten nægte og i stedet betale bøden -
eller du kan oplyse vedkommendes navn. 

 

Kan man nu også det ?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)