Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fransk leverandør blitzet i vores bil ?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael_N:

Hvorfor holder du hånden over et skrog?



Hvad mener du ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Karstensen:

Nu skal der heller ikke herske tvivl om at jeg også synes at man skal overholde hastighedsreglerne, men der hvor han er blevet taget kunne jeg også ha gået i fælden, der er tale om en vej langt ude i et industrikvarter i Frederikshavn, vejen er breddere end en hovedvej, MEn fordi det jo er indenfor byskiltet gælder der jo 50 km/t.

 

Min konklusion er nok at jeg kontakter ham og siger jeg nok skal dække den bøde hvis de ender med at indkræve den.

Jeg er ikke interesseret i at miste en fed aftale pga. 3000 kr.

HAHA!

Det er åbenbart en meget berygtet vej! Jeg har en veninde som bor i Frederikshavn som også har nævnt den SLEMME SLEMME vej!

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:

igang:

Kim Karstensen:
Så jeg frygter lidt at han blir meget svær at handle med i fremtiden hvis "jeg" sender ham en regning, men kan omvendt heller ikke bare betale rgningen da de jo vil have et navn :-(

Du kan sagtens betale regningen, du skal bare oplyse dit navn og tage skraldet. Om det er "det rigtige" at gøre, må være op til dig. Som samfund er vi jo tilfredse hvis vi bare kan straffe nogen for de forseelser der begås, og ikke så meget i hvem der bliver straffet :o)

Men hvis jeg var i dit sted ville jeg først og fremmest gøre op med mig selv om leverandøren er så vigtigt og brugbar, at det vil give mening at betale de 3.000 kr. af egen lomme og få klippet, hvis det i sidste ende vil koste samarbejdet at sende regningen videre til rette ejermand.

Derefter ville jeg kontakte ham, og tage en snak om den regning der er kommet, og ud fra den samtale tage stilling til hvad der skal ske. Nogen skal jo straffes for det her :o)

Hvorfor så ikke bare sende bøden videre til ham, give ham 3.000,- og du slipper for klippet? Han kan vel næppe få et klip ;-)

Hvis det var mig ville jeg sende leverandøren billedet med en lidt frisk tekst om at de offentlige "portrætfotografer" har taget et billede af ham, og så tage en snak over telefonen.

Det er fint hvis du vil æde bøden, men jeg ville lade ham det vide.

MVH jens 

Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:

Hvis det var mig ville jeg sende leverandøren billedet med en lidt frisk tekst om at de offentlige "portrætfotografer" har taget et billede af ham, og så tage en snak over telefonen.

Det er fint hvis du vil æde bøden, men jeg ville lade ham det vide.

MVH jens 

Ja, det lyder som en rigtig god ide - prøv at "joke" lidt med det, så kan det være at leverandøren også selv kan se, at det måske ikke er rimeligt at du skal betale.

Jeg er i hvert fald 100% enig i, at han bør få det af vide.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)