Hej aminoer. Vores virksomhed Unique Travel har siden vi startede i 2010 været i hastig vækst. Fra hobbyvirksomhed, til flere ansatte den dag i dag. Det har selvfølgelig hen ad vejen givet os et stort behov for nogle helt andre og mere avancerede softwaresystemer at arbejde i, der kombinere kundekartotek, sagsstyring og status på kunderne, mulighed for at lave statistk udfra oplysninger om kunden (både geografisk og salgsmæssigt) sammenkøring af kundekartotek med bogføringsystemet e-conomic, osv. Ikke mindst fordi at alle medarbejdere ikke i virksomheden ikke er placeret samme sted, og nogle gange i flere lande, men skal kunne arbejde i de samme systemer, uanset hvor de logger på systemet. Derudover har vi behov for et system hvor vi har en masse standardoplysninger (redigerbare) liggende såsom hotelnavne, priser på overnatninger, transfer mv. som via nogle klik ud for "varen" automatisk overføres/skrives ind i et excelark (hvor vi laver vores udførlige rejseplaner). Vi er meget kræsne overfor udseendet - ikke af selv systemet, det skal bare være brgervenligt, med overfor det output der kommer ud af eks. rejseplanens udseende. Vil det kræve et individuelt softwaresystem til vores virksomhed? Og i så fald, hvem laver sådanne systemer og hvilket prisleje ligger sådan noget i? Findes der standardløsninger som kan købes eller lejes, som kan leve op til de vores behov? Vi er ikke interesseret i at betale mange penge for kæmpe systemer som kan 1000 ting vi ikke kan bruge til noget. Men vi vil selvfølgelig have dækket vores behov, og evt. få gode ideer til nye løsninger, nye optimeringsmuigheder i arbejdsprocesser osv.
|
Vi synes det er noget vi godt kunne lave..