Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny webshop - hvad kan forbedres?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Humlebæk
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

En ven og jeg har startet et firma med en tilhørende webshop, som vi håber på kan blive vores studenterjob.

Men hvad synes i om webshoppen, hvor kan vi gøre det bedre? :)

Fra Bagsværd
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm kan godt være det bare mig men kan du ikke komme med et link til siden :D

Fra Humlebæk
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Bagsværd
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

helt okaii :D

Fra Bagsværd
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes det en flot hjemmeside jeg bliver ikke skræmt væk fra den :D dog synes jeg det syndt i ikke har så man kan betale med dankort / visa da jeg ikke gider alt det med paypal og det. men flot hjemmeside

Fra Humlebæk
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg glad for at høre - tak for feedback!

Men mht. dankort / visa er det også noget som vi håber på at få, men vi ville ikke starte op med det da det er meget dyrt ift. paypal. 

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit første indtryk er at den er meget rodet. Der er ikke noget der rigtigt sælger jeres koncept for mig. Hvorfor skal jeg købe jeres brød istedet for at tage et med under armen, når jeg alligevel er ude og handle? Hvad er fordelen? Få styr på det - og så få det gjort så tydeligt at de besøgende med det samme tænker "Ja sku da! Jeg skal da bestille brød på nettet!". 

Og så skal der stå mere om jeres varer. Der mangler nogle gode produkttekster, der igen fortæller hvorfor jeg skal købe det her brød?

Og så skal i have taget nogle meget bedre billeder. Folk skal jo købe jeres brød, fordi det ser fantastisk lækkert ud - men det gør det altså ikke på de billeder. Her kan man jo knap nok se billedet, fordi det er taget på et skærebræt af samme farve som brøddet: http://xn--brdbuddet-m8a.dk/index.php?id_product=36&controller=product 

Det var lige lidt hård kritik, men håber i kan se det konstruktive i det og bruge det!

Held og lykke med shoppen!

\Mikkel

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

rigtig fin ide - har selv overvejet det flere gange haha :)

hvis du smækker et fedt billede ind af et rigtig dejligt friskbagt rundstykke/franskbrød i stor størrelse, hvor man bare savler over det, tror jeg på flere salg! man skal virkelig tale til pathos her :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Fra  Silversnail Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey synes ikke logoet er nemt at læse når det er småt. f.eks. favicon'et. Lidt meget luft oppe i toppen det hvide område til højre for logoet. Kan ikke helt forstå at søge baren skal have så stor og prominent plads på siden tror ikke jeg ville søge særligt ofte på et brød site.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Når i sælger/transporterer fødevarer skal i registreres i næringsbasen: http://www.naeringsbasen.dk/, jeg mener også i skal skilte med jeres smiley på jeres hjemmeside.

I bør nok kigge på siden 'om os'. Samt beskrive hvem der står bag. Navn, adresse, cvr.nr. m.m.

I bør skrive en beskrivelse til hvert produkt. F.eks. hvad brødet indeholder. Det vil også gavne seo-mæssigt.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)