Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed og fax - traditionel faxmaskine el. internet fax tjeneste?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Købenahavn
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan bedst betale sig, at investere i en fax maskine el. istedet vælge en online fax service hvis man sender ca. 10-50 faxer om mrd.?

Popfax.com skriver at den traditionelle fax maskine nok snart vil gå på pension, men er det rigtigt el. kan det betale sig at investere i en famaksine idag?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:

Popfax.com skriver at den traditionelle fax maskine nok snart vil gå på pension, men er det rigtigt el. kan det betale sig at investere i en famaksine idag?

øøøh snart ?

Jeg ved godt at man ikke skal tage ord for gode vare når de kommer fra et firma der tilbyder et alternativ. Jeg må dog sige at jeg stusser lidt når firmaer snakker om fax mm. I min verden ER den død.

jeg ville istedet købe en scanner, og vedhæfte filer som pdf.

Der er dog stadig virksomheder som bruger fax, og du bør jo spørge dig selv om du er en af dem, og om du vil være en af dem.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har popfax i firmaet og det virker ok og billigt.

Nej, du skal bare " udskriv " til popfax, så omdanner den selv dokument til PDF.

man henter et lille program hos popfax, indstallerer og som så står samme sted som printere, så nemmere kan det ikke blive.

mvh

Geeked

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46461
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

det er jo ikke så meget et spørgsmål om man selv vil være en af dem der holder liv i et outdated system, men om ens kunder eller vigtige leverandører gør. Der er stadigt lande der holder lidt fast i faxen og taler vi 50 om måneden som beskrevet OG man har fastnettelefon til rådighed, så ville jeg gi de 1500 kr en fax koster og ha den til rådighed - klar til at modtage - med hukommelse og alt. 

Hører man til de som også har inkprinter, så kan mange af disse fås med fax indbygget - da de scanner samtidigt og den ekstra funktion koster ikke meget at få med

Selv er mit behov pytlille, så jeg kører winfax eller hvad windows indbyggede hedder - de to gange om året jeg har haft behovet. Problemet er blot at det er let at sende, men modtagelse kan drille lidt synes jeg  http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/products/features/windows-fax-and-scan

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu kun popfax, fordi jeg har enkelte faxsider der skal sendes afsted hver måned, ellers er mails dominerende, og min gamle faxmaskine har samler støv på kontoret i mange år.

har du 50 sider du skal sende, som du har liggende på bordet, er faxmaskinen nemmest, men i og med de fleste har dokumenterne liggende på egen pc, så er det nu nemmere at trykke på udskrivknappen, indtaste faxnummeret og modtager får hele bunken som udprint eller som jeg selv, en pdf fil jeg selv kan udskrive eller bare gemme uden brug af papir.

At sende koster få ører, at modtage er gratis.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)