Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trendlining nede?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har ført set tråde med titler 'meebox nede?'. Nu er det så sket for mig, med mit webhotel hos Trendlining. Er der andre, der oplever de samme problemer med Trendlining? Jeg kan hverken komme på shoppen, admin panel eller webmail.

God dag :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:

Hej Aminoer,

Jeg har ført set tråde med titler 'meebox nede?'. Nu er det så sket for mig, med mit webhotel hos Trendlining. Er der andre, der oplever de samme problemer med Trendlining? Jeg kan hverken komme på shoppen, admin panel eller webmail.

God dag :)

Mvh.

Lars Thomsen

Nu ved jeg ikke hvad server du er placeret på, men jeg ved at nogle af siderne (som jeg ved er hosted der) virker fint nok, men phonewear.dk ser lidt død ud lige nu :/

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas,

Tak for dit svar. Ja, det er satme noget skidt :/ Har du nogen idé om, hvad der kan være skyld i det?

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:
Har du nogen idé om, hvad der kan være skyld i det?
Hvad siger deres support - ?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Ikke en pind - de er overhovedet ikke til at få fat på :)

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:
kke en pind - de er overhovedet ikke til at få fat på :)
hverken på mail eller tlf - ? Det vat rigtig skidt. Var det billig hosting så du kan glæde dig over det - ? Har du en backup selv - så skift. Udbydere der ikke er til at komme i kontakt med - er ikke interesseret i at have kunder. (Medmindre strømforsyningen i området er gået - det er de jo ikke herre over....)

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har aldrig oplevet problemer ved Trendlining Denmark tværtimod! Jeg har oplevet en super support, hvor jeg også har fået alt den hjælp, som jeg har haft brug for og noget ekstra, som de egentligt ikke burde hjælpe med. Jeg er nemlig ikke speciel teknisk. Vores webshop har dog ikke været nede i nat, så det må være et lokalt problem på din løsning. (Der er ikke tale om BackupBox, men en anden webshop)

Derudover har jeg endda oplevet personlig kundeservice igennem Julian, som ofte sidder klar til at hjælpe.

Når det er sagt skal man selvfølgelig huske at de også skal have noget at spise og noget søvn, så derfor kan de heller ikke sidde klar til at svare hele tiden.

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For at give en ende på 'problemet', tog jeg og gav en hånd til Lars.

Problemet lå ikke i hosten i sig selv, servere svarede som de skulle, problemet lå i at domænet stadig kørte på en DNS server fra sin gamle udbyder, da zone filerne på denne DNS blev slettet resulterede det i at domænet ikke vidste hvor det skulle gå hen.

Der blev oprettet en zonefil midlertidigt på vores navneservere, redelegerede domænet og pegede det tilbage på shoppen, som gerne burde være online de fleste steder igen.

Så en lille fejl i at DNS ikke var blevet redelegeret resulterede i at siden ikke kunne peges til webserveren.

Set fra kundens side er det selvfølgelig nedern at ens side går ned, men set fra hostens side, at lige så snart at de ikke har mulighed for at administrere DNS indstillinger for et domæne, så kan problemer ang. DNS heller ikke ligges på hostens skuldere, da de ikke har muligheden for at løse det.

Om kunden selv har valgt at administrere DNS, eller at det bare ikke er blevet overflyttet da hjemmesiden blev gjort, det ved jeg intet om, og denne snak kan man tage internt mellem de 2 parter.

Men problemerne 'burde' gerne være løst - dk-hostmaster.dk startede redelegering af domænet kl 09.59. Men grundet tiden det tager, kan det resultere i at nogle steder ikke opfanger de nye servere med det samme.

Så god vind til alle :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fem stjerner herfra til Lucas for god Amino-åndYes

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:

Hej Per,

Ikke en pind - de er overhovedet ikke til at få fat på :)

har det samme problem lige nu....

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)