Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konverteringsoptimering.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Er der nogen som kender et par seriøse firmaer, som arbejder målrettet med konverteringsoptimering for deres kunder?

Mvh

Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan roligt tage fat i Mogens Møller.

http://www.mogens-moeller.dk/

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg ved ikke om du har fået foretaget konverteringsoptimering på din side endnu? Men ellers har vi mulighed for at hjælpe dig.

Du skal være velkommen til at tage et kig på vores side om konverteringsoptimering. Vi har "no cure no pay", så hvis vi ikke kan give dig flere konverteringer, så koster det dig ikke en krone Smile

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan helt klart anbefale Mogens Møller eller Michael Aagaard, hvis det skal være topseriøst.

Modsat mange andre der laver konverteringsoptimering, har de lavet en masse offentlige cases, og deler ofte ud af deres meget store erfaring på bl.a. G+, hvor jeg ofte læser deres indspark.

Michael Aagaard har lavet rigtigt meget landingpage-optimering og test af disse, og Mogens Møller har for nylig lavet en masse pisse fede videoer om splittest. Hvis du har budget til kvalitet, er et godt valg en af dem.

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Medier & Co Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ligeledes Benjamin Gundgaard bør nævnes. Han er dygtig og det bekræfter hans bog om E-handel og konverteringsoptimering. 

I sidste ende afhænger valget jo af dine behov som kunde. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Medier og Co:

Jeg synes ligeledes Benjamin Gundgaard bør nævnes. Han er dygtig og det bekræfter hans bog om E-handel og konverteringsoptimering. 

I sidste ende afhænger valget jo af dine behov som kunde. 

Han er uden tvivl ekstremt god også. Sidst jeg hørte påtog han sig dog kun arbejde for de helt store kunder, og jeg mener at huske hans priser starter ved 100.000 kr. ekskl. moms.

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan klart anbefale Rolf Pedersen fra www.conversionlab.dk.

Jeg købte ham til at lave en konverteringsrapport til min egen shop. Det jeg godt kunne lide var, at jeg fik tilfredshedsgaranti på rapporten: Hvis jeg ikke var tilfreds med rapporten var den gratis (prisen var ca. 25.000).

Jeg var imidlertid meget tilfreds med både analysen og de redesigns, der indgik i rapporten - desværre har jeg dog endnu ikke fået implementeret de nye designs, da jeg er ved at skifte shopsystem!

Held og lykke med dit site :)

Mvh.

Frank Jakobsen

www.trendysport.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)