Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis webshop til de 10 første

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Alle,

Som et led i vores opstart, giver vi netop nu gratis en fuld funktionel webshop, til de 10 første henvendelse.

Eneste krav er at du skal sælge produkter indenfor Bolig, Living og Kunst segmentet.

Er du intresseret i at høre mere, så send mig en personlig besked.

Med Venlig Hilsen

Peter

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbudet gælder stadig, det skal dog understreges at det skal være indenfor det specificerede segment.

Mvh

Peter

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Noter mig.. ;-)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

vumino:
Tilbudet gælder stadig,

Virkelig, efter kun 2½ time? 

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hej der dukker en del af disse knald tilbud op på amino fra tid til anden og jeg har spekuleret en del over hvad der følger med.....har tit haft lyst til at spørge ind til tilbud ikke for at købe men for at blive klogere på hvad de egentlig er folk tilbyder men vil jo heller ikke spamme folks salgs tråde ... da det her er et tilbud om en gratis shop er det jo ligegyldigt hvad et godt tilbud og derfor håber jeg det er ok jeg spørger lidt ind til hvad der følger med i pakken.. hvad er det du tilbyder at installerer et cms og tema og er det så det eller sætter du shoppen op som folk gerne vil have den ?  

her er lidt ........... og ,,,,,,,,,,, sæt selv ind hvis i syntes der mangler Big Smile        

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej jonas33, 

Tak for dit svar/spørgsmål. Som vi sagt så skyldes det godt tilbud at vi er under opstart. Er du intresseret må du gerne sende mig en PM.

mvh

Peter

Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

vumino:
Som et led i vores opstart, giver vi netop nu gratis en fuld funktionel webshop, til de 10 første henvendelse.

Fyr mig på listen os! :D

Fra Vissenbjerg, Fyn
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

vumino:
Tak for dit svar/spørgsmål. Som vi sagt så skyldes det godt tilbud at vi er under opstart. Er du intresseret må du gerne sende mig en PM.


Hjalp ikke meget.

Jeg sidder også og ligner et stort "?" 
Tilbyder i hosting + fx oscommerce installeret?
Tilbyder i semi unikt design til en shop?
Eller bare et template hvor der lige er rykket lidt på tingene og en fanzi banner/logo?

Hvis i er i gang med en hjemmeside til jeres service, håber jeg i forklarer bedre hvad det egentligt er i tilbyder.
Bare et råd.

Mvh. Christian 

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Christian,

Tak for dit svar. Dine råd er taget til efterretning. Er du stadig intresseret og har du nogle produkter indenfor det beskrevne segment, så må du gerne sende mig en PM. 

Ha' en god aften.

mvh

Peter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)