Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk for dine mellemledere??

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften folk

Skriver det her indlæg fordi jeg er lidt nysgerrig, på de øverstes beslutningstagere meninger og holdninger til et netværk for mellemledere. 

Jeg er selv projektleder i et firma fra Aarhus, jeg står for den daglige drift, motivation af de ansatte samt komme evt. nye kunder i møde og meget mere, det er rigtig fedt kan godt mærke at der sker noget i mig, og jeg udvikler mig! Der er tæt og god dialog med beslutningstagerne over mig. Så det går rigtig godt. Men jeg høre også tit at nogen af mine cheffer som tager til netværksmøder, jeg høre nogle små historier osv. fra de her møder, og det lyder vildt spænde, fordi de netværker, snakker sammen, udvikler sig og i den dur der. Har også hørt at der er nogle netværker, hvor det kan føles som en kaffeklub, men det er vidst nogle seriøse netværker de kommer til.

Jeg vil som sagt gerne høre jeres (de øverste beslutningstagere) meninger om hvad i f.eks synes at jeres mellem leder skulle forlade arbejdspladsen måske 1-1½ time engang om måneden, for simpelthen at udvikle sig, høre andres mellemlederers meninger, hvordan de takler de problem stillinger de møder på deres vej. Altså kort og godt, netværker og dele erfaringer med hinanden.

Det skulle selvfølgelig være for at udvikle sig selv sammen med andre i samme situation.

På Forhånd tak & rigtig go aften =]

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)