Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Midlertidig Tattoo

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino.dk

Jeg sidder og arbejder med noget teknologi-screening sammen med min studiegruppe fra Aarhus Universitet. Udgangspunktet for projektet handler om at finde teknologier til, hvordan man kan pålægge en midlertidig tatoveringer på f.eks. en arm i høj kvalitet.

Der eksisterer metoder, men jeg vil meget gerne høre fra folk der måske har idéer eller kender til teknologier der gør eller kan gøre det let og hurtigt, at påfører en midlertidig tattoo.

Tak for hjælpen på forhånd! :-)

// Henrik

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra KBH
Tilmeldt 12. Apr 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar! :-)

Henna har været inde i vores overvejelser, men er blevet fravalgt pga. af sundhedsrisikoen (allergi) og fordi vi søger en mere "moderne" metode, som gør det nemmere og hurtigere at få en midlertidig tatovering, uden nogen form for allergisk reaktion o. lign.

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har hørt om spray-on tattos og noget der hedder airbrush tattoo men lige hvad der er hvad er har jeg ikke helt styr på :) men så er der da lidt at gå efter

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Ja, den metode har vi også overvejet - og det lader også til at der findes noget spændende udviklingspotentiale i airbrush! Så den er medtaget!

Jeg ville bare så gerne finde ud af hvad de benytter i eksempelvis hollywood-film/serier, såsom prison break :-) Jeg har også forsøgt at kontakte nogle make-up artister. Jeg tænkte de muligvis havde en idé om hvordan det gøres i film mv.

Men tak for dit svar! :D

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ja hvad de bruger i film ved jeg ikke. Men jeg kom lige til at tænke på jeg læste engang noget med der var nogen der forsøgte med nogte pigment farvning som skulle lave en midlertidig tatovering som holdt i 5-10 år. Men om det nogensinde blev til noget ved jeg ikke.

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende. Nu du siger det, så mener jeg faktisk også at jeg har hørt noget om det.. Det må jeg lige prøve at se om jeg kan finde mere om, tak! :-)

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)