Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet webshop har brug for råd fra dig

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

En rigtig flot side - uden tvivl. Det er et stort marked i et gået ind i - men der er bestemt rigtig mange penge at hente. Jeg har selv startet en webshop der sælger iPhone Covers - så jeg ved hvordan det føles, når man træder ind i et 'stort marked'.

Jeg kan ikke sige særlig meget. Den er rigtig flot. Noget der undrer mig er dog at når man trykker på ''Produkter'', så kommer der 3 knapper frem - hvor der står ''Produkter'', ''Accessories'', og ''Mærker'' - hvad er meningen med dette, når de links alligevel er i menuen?

Held & Lykke med det. Jeg glæder mig til at se i får succes :-).

Fra Tønder
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:
Jeg synes shoppen er virkelig flot, men jeres profiltekst synes jeg er for "tam" - den bidrager ikke med den nødvendige troværdighed.

Det er helt sikkert noget vi vil kigge nærmere på.

Tak for rådet, Majbritt - og tak for de fine ord :)

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene og Nichlas,


Jeg er sikker på det vil konvertere mere, hvis i får andre former for forsendelse.

Jeg har erfaringer med, at det ikke er alle der "stoler" på GLS.

Samt at mange ikke har lyst til at hente deres pakke i en pakkeshop, men vil have den leveret til døren.

Jeg synes det er godt at folk har muligheden for at få den tilsendt gratis med GLS, men personligt ville jeg gerne betale f.eks. 40 kr. mere for at få den leveret til min dør med Post Danmark.

Derudover så ser det selvfølgelig lækkert og professionelt ud.

Mange af jeres links, har samme meta-tekst, (så vidt jeg har forstået, er det ikke så godt SEO-mæssigt (i må gerne rette mig, hvis det er forkert))



Jeg håber i kan bruge det til noget, held og lykke med det hele :-)

 

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nichlas DB:

mbsp:
Hvad med e-handelssporing via Google Analytics - er det noget i har fået opsat?

Det har vi ikke fået sat op, nej.

Kan du, eller andre rare Amino'er hjælpe med at forklare hvad det går ud på :)

Det går ud på at opsætte en kode så hver gang der sker et salg i webshoppen, kan du se hvilken trafikkilde og søgeord der har skabt det salg. Dermed kan kanalisere sine marketingpenge over på de søgeord og trafikkilder der virker og giver salg.

Hvis du benytter et standardsystem a la Dandomain eller scannet, burde der være en nem vejledning og modul som kan hjælpe dig.

Hvis ikke, så skal have fat i din udvikler og have sat koden ind på din hjemmeside - Søg lidt på Google efter e-handelssporing. Det er et must når man har en webshop, hvis man vil have succes hvertfaldSmile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nickifriis:
Jeg er sikker på det vil konvertere mere, hvis i får andre former for forsendelse.

Jeg har erfaringer med, at det ikke er alle der "stoler" på GLS.

Samt at mange ikke har lyst til at hente deres pakke i en pakkeshop, men vil have den leveret til døren.

Jeg synes det er godt at folk har muligheden for at få den tilsendt gratis med GLS, men personligt ville jeg gerne betale f.eks. 40 kr. mere for at få den leveret til min dør med Post Danmark.

Jeg er så helt modsat fortaler for GLS. Så er man ikke afhængig af at skulle være hjemme!
Men alternativer er da et must, så man tilgodeser alle.

Shoppen er flot. Har I overvejet en onlinechat? I stedet for "ring til mig" ?

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:
Jeg synes shoppen er virkelig flot, men jeres profiltekst synes jeg er for "tam" - den bidrager ikke med den nødvendige troværdighed.

jeg er helt enig, og selv om I ikke ændrer teksten, så få ændret skrifttypen, ikke bare er den forskellig fra den på de andre sider, den er også ret svær læselig.

Men det er jo småting, alt i alt synes jeg siden er superflot, og har skyndt mig at lukke den ned for ikke at blive fristet unødigt :)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)