Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside & app programmør søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey kloge aminor..
En kammerat og jeg er ved at strikke en forretningsplan sammen, dertil skal vi bruge nogle priser som vi håber i kan være behjælpelig med. Vi skal bruge en hjemmeside og en app- disse skal kunne arbejde sammen.

Hjemmesiden skal kunne følgende: en kunde skal kunne få et login/bruger, når de så er logget ind skal der være et kartotek med videoklip de kan se, delt ind i grupper, der skal være beskrivelse til brugeren, samt en anden beskrivelse der indeholder noget andet, den skal også indeholde en formular hvor det er muligt at skrive spørgsmål, evt en form for forum.

Appen skal stort set kunne det samme, alt hvad du kan på hjemmesiden skal du også kunne via appen (næsten)

Er der nogle der kan være behjælpelig med dette, eller kan give en ca pris på sådan et projekt ??

Håber at høre fra jer.
Mvh Kim

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev forleden et indlæg, hvor jeg tilbyder at programmere jeres wbesite og app gratis, hvormod jeg får procenter i den eventuelle virksomhed.

Send mig forretningsplanen i PM så jeg kan kigge nærmere på omfanget.

Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar, på nuværende tidspunkt ønsker vi ikke at gøre det på den måde, vi vil hellere betale os fra det, da vi ikke kan sige om det blir en succes. Ellers tak for buddet

Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke betales fra det ?

Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre derude som kan hjælpe ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå i gang med at søge på Google efter udviklere der kan komme med et overslag. Husk veletablerede firmaer som regel tager en relativ høj hyre.

Hvis i tør kan i begynde at søge på udenlandske sider som Freelancer.com og Elance.

Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar phillip:)

Tilmeldt 19. Jun 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.
Send en mail til mts@secrethost.dk, hvor du forklarer lidt nærmere om hvad du gerne vil have lavet. Så laver vi en god pris til dig.
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JKDesigns,

Kan du ikke sende mig dit CV og evt. projekter du har været med til at lave, hvor længe du har arbejdet med Java og C. Jeg er i gang med at programmere en app, men det er virkelig omfattende. Det gælder både programmering til Android og iPhone. 

Der er nok tale om 2000 timers programmering der er tale om. Hvis du har lyst kan du kontakte mig på min mail PTZRubin12@yahoo.dk.

Hilsen RTQ

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

kipperen:
Andre derude som kan hjælpe ?

Det er altså sindsygt svært at give et fornuftigt estimat med så "beskedne" informationer. Meget bredt vil jeg tro du ligger fra kr. 30.000 til 100.000

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)