Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhost.... I guder...

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Kasper Braun:
DDoS er desværre også noget man ikke slipper let for. NemID har været nede over mange omgange de seneste par uger netop pga. dette

var vist mere et DOS og ikke et DDOS, så vidt jeg har læst mig frem til var det en 15 årig scriptkiddie der lagde systemet ned. 

Ham der er blevet anholdt var 15 år og brugte en booter til at lave sit angreb med. Derefter har NemID ligget i konstant storm og haft massivt mandskab på for at dæmme op for angrebene. Dette har Version2 dækket i ret stor grad.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Karsten Sønderup Hansen:

John:

du glemte argumentet: Dårlig omtale er bedre end ingen omtale. citat: Simon Spies.

Jeg vil ikke udtale mig om den konkrete sag.

Der er mange, som ikke er enig i Simon Spies' gamle slogan. :-) 

Prøv du at Google "Dårlig omtale".  Reputation management har ændret sig fra den gang, Simon Spies levede. :)

I forhold til emnet hosting...

Det er min personlige oplevelse, at alle hostingudbydere har haft udfald eller netværksproblemer - eller hvad de nu kalder nedsat tilgængelighed eller kunders manglende adgang til deres data.

Som hostingkunde hos flere udbydere, der i mere eller mindre grad er aktive på Amino, vil jeg da sige, at jeg selv bedømmer  hostingudbydere på, hvordan de håndterer nedbrud, support og kundehenvendelser - og selvfølgelig hvor ofte, de er nødt til at "være gode til at fejlrette". :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Billigst er ikke altid bedst

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)