Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartnere til nyt internetprojekt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg vil prøve at sammensætte et hold til et projekt som jeg vil prøve at få op at stå, 
som er til gavn for flere parter på global plan.

Projektet kan ende med at blive stort i omfang og vil kræve frivillige som tør tage en chance og
prøve at starte noget stort op som en meget stor målgruppe, som der bliver flere af i vores samfund hele tiden,
kan udnytte meget praktisk til at styre og planlægge deres tid.

Jeg søger frivillige personer med egenskaber i form af designer, programmør, udvikler, markedsføring, seo
som vil være med i et stort projekt på frivillig basis, man kan lære rigtig meget af det og blive til et firma hvis det får succes.

Lidt om mig selv: Jeg er uddannet flymekaniker oprindeligt, men er nu ved at læse til ingeniør eller datamatiker(har ikke bestemt mig helt endnu :)) -
desuden har jeg en multimediedesigner fra Aarhus erhvervsakademi som jeg bruger til at lede medie projekter på hobbyplan - bl.a. festivaltips.dk og dbot.dk samt streamingfitness.dk - desværre er jeg på SU og kan ikke gøre projekterne som jeg vil da jeg hele tiden bliver bremset af økonomien som studerende, selv om jeg virkelig gerne vil, jeg har et højt drive, er dedikeret, selvdisciplineret og ambitioner om at starte noget stort som selvstændig.

Skriv til mig på pm og ikke i tråden!

I første omgang vil jeg samle en gruppe der kan diskutere projektet med mig for at definere det mere præcist efter jeg har præsenteret det!

Jeg håber så vi vil arbejde videre sammen og udvikle projektet færdigt og skabe et værktøj som kan gøre livet lettere for rigtig mange - der er mulighed for at det offentlige vil anbefale det til målgruppen også hvis vi kan få det til at virke ordentligt, alt succes handler om udførelsen.

vh Thomas Clausen

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

har fået en del henvendelser men afslører ikke hvad det er før vi er et team der kan lave dette projekt - så hvis nogle vil være med til at bygge et projekt op på verdensplan som vi senere sælger, så er det nu man skal byde ind :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er klar - spidskompetence i programmering med over 10 års erfaring. Kontakt mig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)