Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med VPN fra KINALAND

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Fra  CitizenVPN.com (Skytte Media ApS) Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

VELOCIgroup ApS:
I min verden skal man ikke være så bange for Kina's "Great firewall of China". Om de kan dekryptere din trafik eller ej. Hvad kan de opsnuse fra dig, som de ikke kan få på alle mulige andre måder ?

Tja, som udgangspunkt kan de jo opsnuse alt hvad du sender/modtager. Hvis det så er et vigtigt forretnings-dokument vedr. en forhandling du er i gang med med et større firma eller staten, såeh...

De kan også bare sniffe dine passwords hvis du logger ind i usikrede websites (dvs. dem der ikke bruger https ved login), og så lagre dem og om 5 år kan det være de får brug for dem hvis du har en stilling/position der lige pludselig gør det attraktivt at finde ud af alt hvad de kan om dig, og masser af folk skifter ikke deres passwords særligt tit.

Men self. hvis du bare skal se nogle youtube videoer så er det jo lige meget Big Smile, det er bare de færeste der udelukkende gør det og ikke logger ind nogle steder. 

Det er vel også spørgsmålet om de kan injicere kode direkte i datastrømmen (dvs. sende dig en virus), se evt. mit andet svar her i tråden vedr. amerikanerne. Ved dog ikke om de har den mulighed men viller personligt ikke tage chancen.

Ikke for at male fanden på væggen men det er lidt ligesom med antivirus software, selvom man opfører sig pænt og ikke går ind på nogle af de 'slemme' websider så kan man godt være uheldig og få en virus alligevel. 

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Svar til Tobias:

Jeg erkender gerne at jeg ikke har sat mig meget ind i detaljerne om VPN og proxy sites, og det er meget muligt at der er problemer ved at bruge de gratis services. Det er klart at hvis man har behov for en sikker linje, stabil service og andet luksus (udover kerneydelsen, at springe over the great firewall), og har pengene til det, så er der bedre alternativer.

Jeg har intet at skjule og intet at miste, og har ikke noget problem hvis en kineser følger med på kærestens og min webcam samtale (der findes bedre Pron derude). Så whatever floats your boat, Freegate passede fint til mit behov og ressourcer.  

Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)