Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skaber i vækst som nyopstartet?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan markedsførte i jer og skabte vækst, da i var en nyopstartet webshop?

Jeg er meget interesseret i at få høre om nogle gode råd og tips.

Jeg står i den situation jeg har startet min webshop op for to uger siden, siden da har jeg prøvet at skabe mig en mindre fanbase via facebook, for at virke mere troværdig. Jeg har oprettet en Google Adwords kampagne og prøvet at få lidt mere styr på SEO på min side.

Er nået i den situation nu, hvor det er gået lidt i stå med at skaffe flere likes på facebook da jeg stort set har fået alle mine venner til at like min side og har ikke fundet alternative metoder til at skaffe flere likes på endnu. Min Google adwords kampagne er blevet sat op og kører stabilt, dog uden salg indtil videre.

Har i nogle gode ideer til hvad jeg kunne fokusere og bruge min tid på til at få skaffet noget mere vækst og hvad gjorde i, i opstarts perioden for at få nogle flere salg og succes?

Mvh Thomas

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på din målgruppe og hvad du sælger. Har du evt. et link til din side?

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe - BackupBox:

Det kommer meget an på din målgruppe og hvad du sælger. Har du evt. et link til din side?

www.williamp.dk - Jeg sælger perlearmbånd/knyttede armbånd. Målgruppen er størst mellem kvinder fra 14-70.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til likes på facebook, så har jeg kigget din side igennem og den ser meget flot ud og simpel. Så grundstene for en god facebook side for din shop er på plads.. MEN, det aller vigtigste mangler: Aktivitet. Der sker jo intet på din facebook, sørg for daglig opslag og altid med et billede til. 

Lave gerne brede målrettet opslag: Ikke kun ting i stil med "nyt armbånd, køb køb", men gerne armbånd med en scene.

F.eks: Når nu vejret igen bliver flot og solrigt, så lav nogle flotte billeder hvor du har armbånd på og havet og himmel som motiv/baggrund eller smid nogle stykker på meget flot græs og tag nogle flotte billeder. Sådan nogle billeder er rigtig meget populær og mange shops laver sådan nogle!

Så til din facebook side er nøgle ordet: Aktivitet!  

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Evt konkurrence eller rabatter.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mihammed:

Med hensyn til likes på facebook, så har jeg kigget din side igennem og den ser meget flot ud og simpel. Så grundstene for en god facebook side for din shop er på plads.. MEN, det aller vigtigste mangler: Aktivitet. Der sker jo intet på din facebook, sørg for daglig opslag og altid med et billede til.

Mange tak for råddet. Vil prøve at blive mere aktiv inde på facebook og se om det giver pote :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Monty:
Evt konkurrence eller rabatter.

Det er svært at lave konkurrencer eller rabatter når man er helt nyopstartet. Eftersom det næsten ikke kommer ud til nogle.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke oplever salg på Adwords, så er det måske fordi du annoncerer på de forkerte ord. Prøv at se om du kan finde nogle andre ord at annoncere på.

Derudover burde du kunne se enten i dit shopsystem eller i Google Analytics, hvis/hvor folk hopper fra i købsprocessen. Hvis der er 100 som lægger varer i indkøbskurven og går videre for at indtaste informationer, men 90 falder fra her, og de 10 sidste ved betaling, så har du nok noget du skal se på.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

perssson:
Det er svært at lave konkurrencer eller rabatter når man er helt nyopstartet. Eftersom det næsten ikke kommer ud til nogle.

Kommer an på indgangsvinklen. Du kan lave en konkurrence til at samle emails til nyhedsbrev, ved at udlove et smykke til de 3 der får flest til at tilmelde sig?

Jeg forsøgte lignede på en anden side i går, bare med andet formål. Når man havde tilmeldt sin mail, fik man et unikt url, som man kunne henvise folk til. Man kunne samtidig se hvor mange folk man har haft forbi sit link, og hvor mange der har tilmeldt sin mail. Ret smart.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Kommer an på indgangsvinklen. Du kan lave en konkurrence til at samle emails til nyhedsbrev, ved at udlove et smykke til de 3 der får flest til at tilmelde sig?

Jeg forsøgte lignede på en anden side i går, bare med andet formål. Når man havde tilmeldt sin mail, fik man et unikt url, som man kunne henvise folk til. Man kunne samtidig se hvor mange folk man har haft forbi sit link, og hvor mange der har tilmeldt sin mail. Ret smart.

Ja kunne være jeg skulle prøve med sådan en konkurrence.

Der er ikke nogle som kan forklare ud fra deres egen erfaring og give nogle råd til hvordan de kom ordentlig ud på markedet?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)