Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliates / Annoncører: Hjælp med at svare på spørgsmål

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg vil meget gerne have jeres svar hvis du er publisher og advertiser (website eller annoncør)

For publishers & Advertisers:

1. Hvilke affiliate netværk bruger du i dag? Og hvorfor?

2. Hvad synes er godt og skidt i det affiliate netværk? Support, funktionerne, kampagner mm.

3. Hvis du havde en tryllestav, hvad ville du så ønske der var som funktion på dit eksisterende affiliate netværk?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

JKDesigns:

Hejsa, jeg vil meget gerne have jeres svar hvis du er publisher og advertiser (website eller annoncør)

For publishers & Advertisers:

1. Hvilke affiliate netværk bruger du i dag? Og hvorfor? Tradedoubler og Adservice fordi de er troværdige og vigtigst, så lukker de ikke imorgen. Kører kun unikke kampagner andre steder.

2. Hvad synes er godt og skidt i det affiliate netværk? Support, funktionerne, kampagner mm. Hos Adservice skal man som affiliate ikke vente på at annoncøren betaler.

3. Hvis du havde en tryllestav, hvad ville du så ønske der var som funktion på dit eksisterende affiliate netværk? Tradedoubler mangler stadig 3. parts tracking.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, hvad mener du med 3. part tracking?

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Hvilke affiliate netværk bruger du i dag? Og hvorfor?

- Jeg benytter Partner-Ads og TradeDoubler. Jeg har tidligere benyttet mig af en lang række andre affiliate værks, men de to nævnte, er uden tvivl dem jeg har bedst erfaring med. Dette vil jeg begrunde med deres mange spændende annoncører, god service og udbetaling til tiden. Jeg er personligt rigtig træt af affiliate netværks, der ikke kan holde, hvad de lover og hvor udbetalinger konstant udskydes. 

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

JKDesigns:

Tak for svar, hvad mener du med 3. part tracking?

At alle data omkring leads og salg også er tilgængelige på vores AdWordskonto.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)