Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af E-Smøger?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Har gået med en lille ide om at lave et lille projekt ved siden af med salg af e-smøger og tilbehør.

Er der en Amino, der kan hjælpe lidt med informationer omkring leverandøre af populære e-smøger? Har ikke haft held med at finde noget endnu .. Og dem jeg har kigget på, ved jeg ikke helt om er 100% seriøse.

Nå men, håber en Amino kan være behjælpelig.

God aften/dag

De bedste hilsner
- Martin Jensen

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Hvis du ønsker at købe kvalitets e-cigaretter kan jeg helt klart anbefale dig at kontakte producenterne Joyetech eller Innokin.

Det er to rigtig store spillere på markedet Smile

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hej martin. for det første har du overvejet hvad du vil gøre for at kunne sælge dem der er begyndt at være rigtige mange af dem. og sær på Sjælland. når men skriv en privat besked hvad du skal bruge og det og så skal jeg se om jeg kan skaffe dig en leverrandør som min stedfar bruger han har nemlig sin ejen butik.

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv i gang med at få et parti hjem. Hvis kvaliteten er i orden vil jeg gerne samarbejde.

Mvh. Patrick

Fra M
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg kan måske godt hjælpe dig. Prisen afhænger af mængden selvfølgelig, men kan levere fra dag til dag i København og Odense og har et varelager, hvor du kan bestille helt op til 1000stk ad gangen.

Vi har singelpakker, dobbelt pakker Ego-T, Ego- W F1, Ego-T med lcd skærm, mange slags væske med forskellige smag, mg nikotin samt størrelser (10ml/30ml).

Desuden ligger vi inde med tilbehør, såsom forskellige opladere, batteri, påfyldningsflasker til væske samt mundstykke :)

Hvis du kan fortælle mig præcis hvad du er ude efter og mængde så kan vi sikkert finde ud af noget. Også hvis du i starten bare kunne tænke dig at starte med en mindre mængde, for at se hvor godt det går inden du går igang for alvor, kan vi hjælpe.

Kontakt mig på mommo50@hotmail.com, så kan vi tage den derfra over mail eller tlf, hvis der er interesse.

God tirsdag herfra ;)

Tilmeldt 25. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 06:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gode kontakter til en serioes e-cig fabrik i Shenzhen.

Send dine kontakt oplysninger i en PM og jeg kan sende dig et katalog med priser.

/Dels

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)