Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg salg i min nye app

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
I starten af måneden udkom vore nye app til Iphone i appstore.
Den har være downloaded rigtig fint.
Men desværre er der ikke blevet købt særlig meget inde i appen.
Nu vil jeg høre om i har nogen ideer eller tiltag der kan booste salget inde i appen.
Appen (oddsXpert) giver spille tips til hvilke odds man skal spille på.
Selve tips'ne er der intet i vejen med.
Vi har et rigtigt stærkt hold af eksperter der kender deres sportsgrene rigtig godt.
Det afspejele også af vores statistik.
I den tid appen har været i luften har man kunne vinde pengene næsten 5 gange igen.
Hvilket er rigtig flot. Dog kun 1 gang igen i den seneste uge.
Hvis man vil se et tip så kostet det mellem 5 og 7 kr. Man kan også vente til 2 timer før kampstart så er tippet gratis. Men med risiko for at man ikke kan spille tippet til det odds som var tilgængelig da vi lagde tippet op.

Hvad kan vi gøre? Er tipsne for dyre eller skal der andre metoder til??
Mvh Morten

Tilmeldt 15. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror problemet ligger i at alle kan oddse når som helst online. Jeg ville derfor ikke gide betale for et tip, som jeg enten kan finde gratis på andre sider, eller blot vente på bliver gratis.

Selvfølgelig er der en sandsynlighed for at oddset falder, men sandsynligheden for at det falder, gange det nominelle fald, skal jo som minimum udgøre 7 kr. før det kan svare sig at købe tippet.

Som du selv nævner, så vinder man ikke altid. Folk gider ikke betale for dine tips i en hel uge, for kun at få pengene én gang igen.

Jeg tror virkelig du skal skabe et eksklusivt brand før du kan tjene penge på dine tips. Jeg tror folk ville være interesserede hvis du lå på 1,5x eller 2x. Indtil da, ville jeg hellere tage 7 kr for min app, og droppe in app købene.

Tilmeldt 15. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Var nok lidt for hurtig. Du skriver at du har lavet 5x. Hvis du er i stand til dette over en længere periode, ville jeg forsøge at markedsføre dig på dette.
Giv det tid, og prøv at skabe dig et brand i "odds-kulturen". Hvis folk ved at du laver min 2x hver gang, skal de nok betale.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,


Mellem 5 og 7 kroner pr. tip siger du? :) Kunne det være en mulighed for jer at satse på volumen i opstartsfasen i stedet for? Dvs. sælge tipsne for 1-3 kroner over en periode, for så herefter at hæve prisen? :) Det at i hæver priser skal så pakkes ind i at man får et eller andet ekstra, men det er så hvad det er?

Kan være at der er flere der "ikke" vil tænke over at købe et tip, når det kun koster 2 kroner f. eks? 


Vh.

Mehmet Aslan 

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nogle super gode tippere der kender branchen og derfor så er jeg sikker på at det nok skal gå. Men det går bare lidt langsomt. I sidste lave de en uge på omkring 3.x. Så det er ikke tipsne der fejler noget :-)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mehmet. Det lyder faktisk ikke så tosset. Så må vi lige havde udtænkt et mer produkt ved prisstigningen :-)
TAk for dee gode tilbagemeldinger.

Der er virkelig noget at gå videre med :-)

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også overveje en abonementsløsning i stedet for betaling pr. tip.

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Fra  mitAPP.dk Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Martin!

Jeg ville aldrig selv betale pr. tip. Derimod ville jeg gerne betale x kr i mdr. for sådan en service.

iOS-udvikler
Søg i App Store: Dinsen.biz

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Super.

Hvor meget vil man så betale i abonnement?

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Du kunne lave pakke-løsninger? Bronze, Sølv, Guld og Diamant pakke, til henholdsvis 89,- 189,- 389,- og 580,- f. eks?

- Thomas L.

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)