Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler producent og distribution, har cykeldesigns

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Fra  1000NewJobs.com Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er.

Jeg har tegninger/prototyper på et par fede cykler, men jeg mangler en partner eller en virksomhed, der har lyst/kanaler til at hjælpe med at få dem ud at køre på gaderne i større antal.

Det er ligge-/siddecykler m tre hjul og fokus på komfort og/eller fart/transport, og de er forberedt til elmotor. Det er således mere niche end blodrød (pris-)konkurrence med traditionelle cykler m diamantramme. Det er oplagt at overveje produktion i DK (og det kan vi godt li'). Der er en glasfiberkåbe og to andre cykeldesigns i støbeskeen, men de skal modnes, før de bliver klar. 

De mange timer med udvikling er taget og min udfordring ligger i større produktion (cykel + glasfiberkåbe) og efterfølgende distribution, hvor jeg har lidt for mange ubekendte, og hvor din viden kunne være handy. Det letteste vil være, hvis mine designs kan "boltes" på en eksisterende virksomhed, og den lidt tungere vej er opstart fra bunden, men det kræver en del.

Jeg har læst de forskellige indlæg omkring cykelproduktionsemnet, men de rammer lidt skævt i forhold til mit behov - derfor denne tråd.

Glæder mig til at høre om input til potentielle partnere, eller specifik erfaring med opstart indenfor emnet.

BH,

Morten

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved intet om at producere eller designe cykler, men hvis jeg selv havde spørgsmål i den retning ville jeg forsøge at få et møde med Søren Sögreni. Han kan uden tvivl hjælpe dig i den rigtige retning, hvis han vil. Se her: http://sogrenibikes.com/index.php?main_page=about_sogreni 

Mvh Jens

Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Fra  1000NewJobs.com Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.

Tusinde tak for dit lynhurtige svar! Det er korrekt, at Sögreni laver nogle cykler på den fede måde, dvs. nærhed m kunden, skræddersyet og produceret i DK, og han vil være oplagt at søge inspiration hos.
Han har valgt at have sin egen lille butik, og har på en eller anden måde formået at gøre sig så kendt, også udenfor Kbh., at kunderne kommer til ham. Det er helt sikkert ikke kommet uden en stor indsats undervejs.

Jeg ønsker ikke at "skære hjørner" eller knibe mig udenom at lave noget, men efter en del arbejde m emnet kan jeg se, at "muskler udefra" vil hjælpe mig en del. "Hellere 50% af en succes, end 100% af en fiasko", så hvis en producent/distributør kan se en fidus i at indgå et samarbejde, så vil det være en klassisk win-win. Så lad os se, hvad der kommer ind af andre gode bud/ideer.

Igen, tusinde tak for dit indspark! Super!

BH,

Morten

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

For nogle år siden var der en reality serie om en cykelhandler familie som også havde møder med cykkelfabriker i udlandet (østen tror jeg). Måske kunne de være en god partner for dig, da de vist også har de økonomiske kræfter til at løfte opgaven. Problemet er at jeg ikke er 100% på hvilken familie det var og om de stadigvæk ejer kæden. Mit bedste bud er at det er Jupitercykler.dk

Mit sidste bud er Christiania Bikes (produceret på Bornholm), men om de er til fede fart cykler ved jeg dog ikke Wink

Fra Tåstrup - 2630 DK
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Fra  www.sesdanmark.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten...

Vi ved intet om design og produktion om cykler, men vi vil meget gerne være en del af dit distributions netværk.

 

Du er velkommen til at kontakte os på tlf - 70 222 585, eller kigge forbi på vores hjemmeside - www.sesdanmark.dk

så kan vi evt. kigge på det sammen og finde en fornuftig løsning.

 

 

 

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

det med Cykler kan jeg, de kan laves her (Thailand) eller i Vietnam, i særdeles god kvalitet, der produceres til nogle af dem der er dine konkuranter. Så kvaliteten er i top. dog skal der købes kontainer hjem, ud over det er der ikke flere begrænsninger. Du skal dog sikre at dine desing er 100% færdige til hver model.



Hilsen

Michael

email       mcj@loxinfo.co.th

skype      it-michael79

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Fra  1000NewJobs.com Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper og Michael fra SES.

Tusinde tak for jeres input. Der mangler stadig et par led, for at det hele spiller, og det bokser jeg stadig med. Det kunne være top-fedt, hvis forretningen kunne "boltes" på en eksisterende virksomhed, så jeg ikke skal starte helt fra bunden med at bygge op, men det er sværere end forventet.

Igen, tusinde tak for jeres ping-pong!

BH,

Morten

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)