Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det muligt at skifte udbyder, når man har valgt hostedshop som løsning?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Øster Hurup
Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Misirope Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg kom lidt for hurtigt i gang og fik ikke tjekket markedet for udbud af hostede løsninger. Jeg valgte en tilfældig leverendør, som udbyder hostedshop.dk, altså er min webshop lavet ud fra denne løsning.

Imidlertid har jeg været meget utilfreds med kundeservicen hos leverendøren. Så utilfreds at jeg virkelig gerne vil flytte mit webshop til en anden leverdør.

Mine spørgsmål er derfor følgende:

Er det muligt at flytte en siden, når den er udarbejdet i hostedshop?

Og er der nogle af jer, der kender nogle, som arbejder med hostedshop, og som priotere kundeservice?

Med venlig hilsen

Stine 

Fra Viborg
Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine.
Jeg er ked af at hører at du har haft så store problemer med din hosting leverandør og deres support. Der er ikke noget værre end at betale for en service med dårlig support.

Det er muligt at overføre din webshop med mindre det er integreret i deres CMS system, hvilket jeg frygter lidt er tilfældet i denne sag.

Hvem er du hoster ved og hvad hedder den webshop platform?

Vil du evt. være indstillet på at skifte platform og hosting hvis det kunne gøres for en fornuftig pris?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Jeg er ikke sikker men jeg mener at det er SmartWeb der laver systemet bag hostedshop. Så tag og ring til dem eller en af de andre leverandører på listen, hvis der er en måde at flytte på, skal de nok hjælpe dig i mål.

 

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærgeligt ;/ Jeg bruger Shopify, det er faktisk rimeligt godt til en simpel shop, du kan se min shop HER, så kan du jo bedømme om at det er en mulighed :) Du er velkommen til at skrive hvis du har nogle spørgsmål eller skal bruge hjælp til at komme igang med Shopify (:

Hilsen

Peter Rasmussen

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

I de stort set alle tilfælde er du låst med en hosted-løsning, så jeg tvivler stærkt på du kan flytte. Hele princippet bag hostedshops er at du køber en færdig "pakke" hvor du får på både hosting og software.

Hvis du er så utilfreds så overvej at skifte platform, det kan på kort sigt være et stort arbejde, der på  længere sigt giver dig langt flere muligheder.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Stine

Nogle få tips :

1) Brug Open Source så er du ikke bundet af licenser og kan lægge din shop på næsten alle udbydere af webhoteller

2) Lad være med at tage den første og billgste ("bedste") løsning, som dem i tråden eller andre steder udbyder

3) Hvis du ikke selv kan, så køb dig til ekspertisen og spørg om alt undervejs, dermed finder du ud af om dem du skal samarbejde vil dig, eller kun dine penge.

4) Almindelig webshop ligger på ca. 4.000 kr. og op. Prisen går til design og opsætning af webshoppen. For den pris skal du ofte selv lægge varer ind.

5) Kig dig godt omkring. Der findes knaldtilbud, men de er ofte ikke penge eller tiden værd. Du risikerer som nu, hvor det ikke fungerer. vælg nogle der har været en del år i branchen, de behøves ikke have 1000vis af shop i deres bagage, da kan være tegn på, at man ikke har tid til den enkelte kunde.

Når alt dette er sagt skal du selvfølgelig vælge mit firma... NEJ det var en dårlig joke.

Held og lykke med at finde den rigtige udbyder ;)

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Pas på med wuuzuu, man laver lige en momsfinte, hvilket er ulovligt når man sælger til danske kunder.

De benytter hosting4real, hvor momsen kun er 21 %, hvilket er ulovligt ifølge dansk lovgivning.

Amazon fik et knald af told og skat og har rettet ind.

Hvornår lærer andre de danske skatteregler at kende ?

Wuuzuu - Synes der er et forklaringsproblem ??

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Jeg har søgt lidt mere på det, og det viser sig at Hosted Shop er en løsning, der drives af Curanet (http://www.curanet.dk/loesninger.aspx) .

De sælger kun løsningen igennem partnere, dvs. den leverandør du har idag er en partner. Jeg ville tro hvis du snakkede med Curanet så kunne du finde en anden partner at flytte over til. Selve flytningen er der gode chancer for kan forløbe relativt smertefrit, og formendtligt kan den fortages relativt smertefrit.

Nu er der flere i tråden der anbefaler dig at skifte til et andet system og starte forfra, evt. ved at bruge et af deres tilbud på nye shops. Det mener jeg er rigtigt dårlig rådgivning, for du risikerer at bruge tonvis af tid og tusindvis af kroner, på et problem der kunne havde været løst for nul kroner på en telefon samtale.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mogens Jørgensen:
Pas på med wuuzuu, man laver lige en momsfinte, hvilket er ulovligt når man sælger til danske kunder.

Ved du 100% sikkert at der bliver lagt Hollandsk Moms på fakturaer fra Hosting4Real. Ellers syntes jeg godt nok du skylder en stor undskyldning!

Der er ikke noget galt for at et firma, kan købe deres hosting i Holland, man kan se her hvordan moms afregnes i det tilfælde.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)