Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinduespudsning, hvorfor gøre det selv

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvorfor have en vinduespudser til dine vinduer

Jeg har dem på lager i næste uge, intropris 2100,-

bestil den på info@toprobot.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes Elsker Robotter :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Nikmi Import Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det virkelig gået så vidt med menneskehandel at der er firmaer der har vinduespudsere på lager.. Hvor køber jeg en rengørings kone?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad skal konen så lave??

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Remydk:
Hvad skal konen så lave??

Hvis du ikke kan finde på andet, står det skidt til :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser spændende ud. 

Jeg glæder mig til der kommer en oprydningsrobot, madlavningsrobot og serveringsrobot.

Og så lige sådan en robot, der aldrig kører træt af at give ryg- og fodmassage.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Nærum
Tilmeldt 12. Jun 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, lyder tillokkende - men MINE vinduer er ret snavsede p.g.a. nybyg og skov - kan den mon også klare det.....? Kan den også klare badeværelsesfliserne? Så kunne jeg jo lave mit regnskab, mens robotten arbejder....

Med tankevækkende hilsen fra

Annette Skøtt 

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg undskylder på forhånd, men det er da godt nok noget af det dummeste jeg har set til dato. Ikke nok med at den er ekstrem langsom og det vil tage hele dagen før den har kæmpet sig gennem alle vinduerne i huset, så når den ikke helt ud i hjørnerne hvilket vil resultere i at man selv skal klare det alligevel. Og hele konceptet bag denne robot er vel at sparre penge i det lange løb og at man kan foretage sig andre opgaver imens. Den lever op til besparelsen på sigt, men det med at man kan foretage sig andre opgaver imens falder lidt til jorden idet man er nød til at stå på sandby hele tiden for at sætte den over på næste vindue hvert tredje minut.

Opfindelser er altid sjovt, men er de også brugbare?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Lund Nielsen:
Jeg undskylder på forhånd, men det er da godt nok noget af det dummeste jeg har set til dato.


Tobias Lund Nielsen:
Opfindelser er altid sjovt, men er de også brugbare? 


De første robotstøvsugere startede vel også ud med at være stjerneelendige. Det er de ikke mere. Jeg har endda en relativt billlig en, der farer forvirret rundt og ikke suger så godt, men den tager altså meget støv og skidt. 

Nu er der endda nogen der kører mere systematisk og har en god sugeevne. Et eksempel er Neato XV-25, som du kan se her.

Usain Bolt startede vel også ved at kravle ubehjælpeligt rundt da han var baby. 

Og ja, du har ret i at opfindelser er sjove, men om de også bliver brugbare, vil tiden vise. Der skal nogengange tages baby-steps først, og der kan være mange grunde til at de enten bliver eller ikke bliver til noget. 

Så forleden en debat på Google+ om hvorvidt droner fremover vil levere pizzaer (se her). Jeg tror personligt ikke det sker foreløbigt, da jeg ser en masse forhindringer for det. Jeg har selv arbejdet med at konstruere og arbejde med maskiner/robotter til fabrikker, der kan lette/fjerne manuelt arbejde, og der er bestemte ting, hvor forhindringerne endnu er for store til at det kommer til at være løst i min tid.

Med hensyn til robotter til vinduespolering indendørs vil det nok være mere praktisk for folk der skal have ordnet store panoramavinduer, end det lige vil være for dem med små Dolly Parton ruder. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 98
Fra  Laros A/S Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe super fedt. Det kunne gøre meget for troværdigheden, hvis den video var lavet med et beskidt vindue i stedet for et rent... Men sjovt, og det er da fristende at købe een...
Fås de på batteri også?
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)