Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminos selvvalgte "eksperter"

Side 4 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Internexus:

Olina, jeg går faktisk bare og venter på at du indser at du selv har begået en fejl :-)



Du er da helt færdig inden bag panden, hvad er det jeg har skrevet 300 gange nu i denne tråd.

Og mens jeg gentager mig selv vil jeg bare have dig til at indse at du ikke skal spille kloge mr jeg checker om alt er i iorden for fremtiden.

Lad os da om ikke andet håbe at vi alle er blevet klogere, og derfra komme videre med vores liv.
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
igang:

Olina:
Så fik vi også en selvvalgt psykolog i tråden, herligt, kan du ikke fortælle mig noget mere om mig selv jeg ikke ved?


Det kan du tro :o)


Det er lige så klassisk at bebrejde andre for de fejl vi har begået. Wink



Samme svar til dig, læs den her tråd igen, har skrevet flere gange at den del ER jeg klar over 1000000 %

Ber bare kloge mennesker holde deres kæft næste gang de bliver i tvivl om de egentlig er så kloge, er det for meget at forlange.

Så gør det, det hele lidt nemmere for os andre som ikke ved alt!
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Olina...

Jeg holder faktisk helt med dig her, men den er også lidt tricky, for med lidt sund fornuft kunne du let have undgået dette...

Tro mig, der sidder ikke en eneste i hele Danmark, som ville skrive en bog om noget som helst, som kunne tjene mange penge for dig, så ville de nemlig gøre det selv og holde det for sig selv, grunden til nogen skriver en bog, er som oftest, at det er en fesen ide, som er okay, bla bla, lidt ligegyldigt, og desværre er Amino stedet hvor disse personer med lethed kan promovere deres "lort".

Men intet ondt om Amino, kommer her jo selv, og er glad for det. Men man skal godt nok kunne sortere skidtet fra herinde, for alle har frit spil, den herre som anmeldte kender jeg ikke, og er ret ligeglad med ham, men mon ikke han er kammerat eller netværks partner med ham som skrev bogen, ville overraske meget hvis ikke det var tilfældet :)

Alene det han medgiver at han er ligeglad med at miste sin konto, fortæller at han sikkert kun tjener få hundrede/tusinde kroner om mdr på dette, os andre med mere seriøse indtjeninger er nemlig ikke ligeglad med sådanne risici.

På Amino skal du altid Olina, spørge om hvad tilbudsgiver har af referencer og uddannelse, for alle herinde kan kalde sig eksperter og dygtige, og få andre Amino Venner til at skrive de har ret, Amino er som Arto, men det er der mange forums som er, man skal bestemt ikke tro på hvad de såkaldte "eksperter" mener og synes... Der er få herinde som jeg har respekt for, men en er Cookie, han virker oprigtig, og er ikke bleg for atr indrømme hvis han tager fejl eller ikke ved det, det er sådanne folk vi skal have på Amino, kæmpe respekt til ham, og lad mig lige understrege at jeg aldrig har snakket, skrevet med ham eller mødt ham.

Ville måske være en fed opfordring til Amino at lave en slags "ekspert" panel, hvor man rent faktisk belønner og viser de "gode folk" som f.eks. Cookie...

Men Olina, en anden gang så hold dig langt væk fra disse eksperter, som vil sælge lort for en slik...

Amino er paradise hotel online :)

Hilsen Klaus

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 22:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes der er et par stykker som trænger til en tudekiks. I lod jer lokke af en bog som hedder pengetræet adsense, allerede der burde alarm klokkerne ringe. Men du valgte og tro på det og invester i bogen. Du havet da seriøst ikke regnet med du bare kunne lave uendeligt med penge vel. Så snup dig en tudekiks og kom videre.

Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren...

Giver dig helt ret, men hvad jeg ikke forstår er hvorfor Amino lader en promovere sådan en bog overfor "nye" iværksættere, det kan vel ikke andet end skade og forvirre dem? er Amino ikke tiltænkt at hjælpe iværksætteri? Det synes jeg ikke er tilfældet i den her sag. Man burde måske smutte forbi BHW hvis man vil denne slags... Men når alt kommer til alt, så er der intet svar på dette, de eneste som kan sætte regler og etik for sådanne tilfælde er Amino's ejere, så det er faktisk helt op til dem, og fair nok, de startede jo trods alt skidtet :)

Hilsen Klaus

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Klaus Poulsen:

Olina...



Jeg holder faktisk helt med dig her, men den er også lidt tricky, for med lidt sund fornuft kunne du let have undgået dette...



Tro mig, der sidder ikke en eneste i hele Danmark, som ville skrive en bog om noget som helst, som kunne tjene mange penge for dig, så ville de nemlig gøre det selv og holde det for sig selv, grunden til nogen skriver en bog, er som oftest, at det er en fesen ide, som er okay, bla bla, lidt ligegyldigt, og desværre er Amino stedet hvor disse personer med lethed kan promovere deres "lort".



Men intet ondt om Amino, kommer her jo selv, og er glad for det. Men man skal godt nok kunne sortere skidtet fra herinde, for alle har frit spil, den herre som anmeldte kender jeg ikke, og er ret ligeglad med ham, men mon ikke han er kammerat eller netværks partner med ham som skrev bogen, ville overraske meget hvis ikke det var tilfældet :)



Alene det han medgiver at han er ligeglad med at miste sin konto, fortæller at han sikkert kun tjener få hundrede/tusinde kroner om mdr på dette, os andre med mere seriøse indtjeninger er nemlig ikke ligeglad med sådanne risici.



På Amino skal du altid Olina, spørge om hvad tilbudsgiver har af referencer og uddannelse, for alle herinde kan kalde sig eksperter og dygtige, og få andre Amino Venner til at skrive de har ret, Amino er som Arto, men det er der mange forums som er, man skal bestemt ikke tro på hvad de såkaldte "eksperter" mener og synes... Der er få herinde som jeg har respekt for, men en er Cookie, han virker oprigtig, og er ikke bleg for atr indrømme hvis han tager fejl eller ikke ved det, det er sådanne folk vi skal have på Amino, kæmpe respekt til ham, og lad mig lige understrege at jeg aldrig har snakket, skrevet med ham eller mødt ham.



Ville måske være en fed opfordring til Amino at lave en slags "ekspert" panel, hvor man rent faktisk belønner og viser de "gode folk" som f.eks. Cookie...



Men Olina, en anden gang så hold dig langt væk fra disse eksperter, som vil sælge lort for en slik...



Amino er paradise hotel online :)



Hilsen Klaus



Eller er blevet det, er kommet her igennem mange år, det er trist men sådan er det.

Men syntes også at grundet amino er der kommet en del niche forums, hvor der kun er folk som vil og kan ordenlig forretning, det er en fornøjelse, lidt som amino i starten, kan godt forstå de selvfølgelig vil have flere end og så ender det sådan, men det er bedst for deres forretning og fair nok, havde gjort det samme.

Det er ikke sidste gang man støder på en lille hustler eller "ekspert" og skal da heller ikke ødelægge mere end godt er, vil altid komme på amino, størstedelen af tiden er det da også en fornøjelse.

Men kunne se med det samme de 7 sider ebog var læst at det var noget knald han har fundet på et blackhat forum eller lign., så havde man bare vist det, det stod desværre ikke på forsiden eller i salgsannoncen, men jeg er blevet klogere og hans forældre sparre lommepenge de næste 5 uger :)


Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Klaus Poulsen:

Hej Søren...

Giver dig helt ret, men hvad jeg ikke forstår er hvorfor Amino lader en promovere sådan en bog overfor "nye" iværksættere, det kan vel ikke andet end skade og forvirre dem? er Amino ikke tiltænkt at hjælpe iværksætteri? Det synes jeg ikke er tilfældet i den her sag. Man burde måske smutte forbi BHW hvis man vil denne slags... Men når alt kommer til alt, så er der intet svar på dette, de eneste som kan sætte regler og etik for sådanne tilfælde er Amino's ejere, så det er faktisk helt op til dem, og fair nok, de startede jo trods alt skidtet :)

Hilsen Klaus

Amino er først og fremmest et forum, hvor det tilfældigvis også er muligt at købe og sælge. Ønsker man som sælger ikke indblanding fra andre, kan man vælge at sælge andetsteds, f.eks. DBA eller QXL og ønsker man som køber en vis garanti, må man vælge at købe på en decideret salgsplatform.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Skide godt sagt :)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 23:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Olina, du forstår det ikke... det er jo ikke en blackhat metode. Man får ægte besøgende fra ægte hjemmesider. Metoden er måske en lille grå zone. Men at kalde det for "blackhat" er jo en skam. 

Har du overhovedet prøvet det, før du udtaler dig om bogens indhold?

Og hvis nej, hvad holder dig tilbage?

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 23:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvis man vælger at stole på internexus er det sku ens egen skyld... glæder mig bare til han bliver bannet af google.. han har været så smart at skrive i et offentligt forum at han bruger scam metoder til adsense :< klooogt

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Side 4 ud af 7 (70 indlæg)