Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandler af Disney Cars biler og skylanders

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen her der ved hvordan man bliver forhandler af Cars bilerne?? eller evt. finder restparti osv fra de tidligere udgivet modeller??

Der må være en dansk kontakt et sted.. Jeg har skrevet til den danske disney side, men har stadig ikke fået svar efter flere uger..

 

Samme spørgsmål med skylanders og disney infinity

Google har ikke rigtig været med mig i forhold til dette..

Fra Hjallerup
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Midtvendsyssel Rengøring Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Skylander toys:
http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=Skylander+toys&catId=0&initiative_id=SB_20130427023952

Der findes vidst rigeligt, og er let tilgængeligt. Hør evt. en af de forhandlere, om i kan finde ud af noget.

Det samme her:

http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=Disney+Cars&catId=0&initiative_id=SB_20130427023824

Jeg ved ikke om det er de "Cars" du tænker på, eller om de skal være større, og man skal kunne sidde i dem? Men anyways, du kan prøve at tage kontakt til disse forhandlere.

Jeg har kun gode erfaringer med aliexpress, og forhandlerne derinde. Skriver du dem en besked, så plejer der sjældent at gå mere end én dag før du har et svar.. 

Du kan prøve at søge på disney infinity derinde også, og se om det giver resultat :o)

Held og lykke med det.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

ej hvor fedt.. tusinde tak.. jo det er de små legetøjsbiler og ikke nogen man kan sidde i, som jeg skal bruge :) Jeg vil lige sætte mig lidt ind i deres side. Men vil lige hører dig om de sender fra et land hvor der skal betales moms udover??

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Varer fra Alibaba.com og Aliexpress.com er højt sandsynligt ikke orginale varer, men derimod kopi eller varer af andet mærke. Så pas på med at købe disney ting på sider som disse. :)

 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for advarslen. Har du nogle forslag til hvor jeg ellers kan få kontakt for at blive forhandler??

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha, umiddelbart ved jeg det desværre ikke. Jeg kunne forstille mig, at det er ret svært at finde direkte leverandører af disneys produkter, andre end disney. Jeg tror det fungerer lidt ligesom med LEGO, hvor man højt sandsynlig skal have fat i Disney (hvor du skal have fat i LEGO, hvis du vil sælge LEGO). Men ellers prøv http://dk.kompass.com/, det kan være du kan finde noget dér. Held og lykke.

Vh. Daniel Kristensen 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak.. Det kigger jeg nærmere på.

Ja disney var også hvad jeg selv har forsøgt. Men det er åbenbart ikke sådan lige at få fat i den rigtige afdeling. :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)