Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler et god tilbud på en webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amioner, jeg står i den situation, at jeg er ved at starte en ny webshop. I den anledning skal jeg selvfølgelig bruge et en hjemmeside til salget. 
Hvad jeg skal sælge er i og for sig irellevant.

Siden skal laves simpelt, så man kan købe lige fra forsiden.
et eksempel kunne være sortesokker.dk

Shoppen skal KUN indeholde 3 produkter, af samme type men forskelligt design.

Det skal være muligt at vælge hvilke af de 3 produkter man vil have, det skal være muligt at vælge alle 3, altså kombinere sit køb, så vil man have 2 par af produkt A 2 af produkt B og 6 af produkt C skal det være muligt.

Så for at korte det ned, skal det fungere lige som på sorte sokker, bare med 3 produkter istedet for 1.

Man skal kunne vælge.
Antal og størrelse, og så må der gerne være plads til et mængde tilbud som nemt kan skiftes ud, igen lidt ligesom på sorte sokker.

Hvis du kender en, eller selv er istand til at varetage opgaven så skriv til mig her i indlæget.

MVH   

Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Har du fundet en til at lave din webshop? Ellers kan jeg godt hjælpe dig med opgaven. Jeg har selv lavet og drevet en række webshops, deriblandt webshops med lille vare udvalg, opsat på præcis den måde som du beskriver.

Mvh

Anders Møller

Tilmeldt 29. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Fra  LG Trading I/S Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej Anders,

Mediestuen.dk lavede vores website for nogle år tilbage, Martin som  udvikler siderne er rigtig god til at fange ens ideer og gør det til en ganske fornuftig pris.

Håber du kan bruge det til noget

Mvh
Simon Larsen 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)