Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - SEO

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

SEO er meget vigtigt når du starter en hjemmeside, men det er reklame også.

Derfor skal du huske altid at lave dette i starten...

En start guide kan du få her på hvad du selv kan lave.

1 - Titlen : skal indeholde søgeordet.

2 - Teksten på hver side skal indeholde søgeordet du ønsker frem. alt skal være unikt (også der hvor dine produkter er) skal have unik tekst.

Brug kun størrelser mm. fra din leverandør - aldrig teksterne, da andre har brugt dem og så kan du starte om.

2 råd her fra..

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Championsport Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

@Drejjerrasmussen

Tak for det hele, og noget konstruktivt kritik af siden også. Det sætter jeg pris på :)

Jeg synes da skrevet ounzes på alle handsker synes jeg? De står når man produktsiden.

Du må endelig fortælle mig, hvad du præcist tænke på så jeg kan rette på det.

Mvh.

Championsport

Championsport - Salg af kvalitets kampsportsudstyr. Søger du bokseudstyr som boksehandsker, MMA handsker? Besøg http://championsport.dk

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Championsport Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

@T.J.N. Marketing

Tak for dine råd :)

Jeg vil uden tvivl tage det med, og tjekke mine produkttekster igennem.

Championsport - Salg af kvalitets kampsportsudstyr. Søger du bokseudstyr som boksehandsker, MMA handsker? Besøg http://championsport.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du kan også lave en Adwords kampagne for at få nogle kunder på siden med det samme.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herning
Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må have taget fejl, havde bare læst produkt informationen, og havde glemt at kigge på drop-down menuen, hvor man kunne vælge størrelse.

Beklager meget fejlen :)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Apr 08
Indlæg ialt: 14
Fra  Festsortimentet.dk Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg kan kun anbefale at du læser SEO-LEX hvis du selv vil igang med SEO.

Den er skrevet så det er nemt at forstå, og så er den opbygget som en checklist over de forskellige ting dele af SEO, og så fås den i en gratis light udgave.

Men som nu webshop så er Google Adwords den hurtigste og nemmeste måde at få trafik på men det koster jo noget. 

Med venlig hilsen

Jan

www.Festsortimentet.dk  Udlejning af jukebox og alt andet til fest

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Championsport Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

@Tom A.Mitchinson

Tusind tak! Det vil jeg helt sikkert kigge på, tak for det ! :)

@Drejerrasmussen,

Det er helt okay :)



@Hunskjaer

 Tak, jeg vil lige undersøge det nærmere, synes også jeg har læst et andet sted at det er en god bog.

Mht. Google adwords - jeg har kigget på nogle nøgleord, ca. 5-6 stk. 
Hvor mange nøgleord skal man vælge, så mange som muligt? eller skal man holde sig til få men gode nøgleord. 

Championsport - Salg af kvalitets kampsportsudstyr. Søger du bokseudstyr som boksehandsker, MMA handsker? Besøg http://championsport.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Fra  InFlow ApS Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej og tillykke med din nye webshop. Den ser fin ud. Jeg vil råde dig til at vente med at lave en gennemgribende SEO optimering. Selvfølgelig skal du følge top 10 seo regler om at få opsat websitet korrekt. Men inden du kaster dig ud i en SEO strategi er det vigtigt for dig at vide >hvilke søgeord< der reelt generere værdi for dig. Det kan ofte være anderledes end man oplagt forestiller sig.

Derfor er det vigtigt at du får opsat effekmåling og statistik system der kan afkode - "hvilke nøgleord" der har ført til salg og værdi hos dig. Når du ved det - så kan du lave en SEO strategi og få efter dine top 10-50 vigtigste nøgleord. For at finde ud af det kræver det selvfølgelig at du får en masse trafik til dit website. Derfor bør du i første omgang annoncere på f.eks. Google Adwords - og gå bredt ud med nøgleord og begreber der dog bør matche dine produkter.

Når du så har lavet analysen kan du få en professionel SEO virksomhed til at rådgive dig om optimering af websitet såvel som opbygning af pagerank, indgående links m.m.

Held og lykke med projektet.

Kærlig hilsen

Christian Mørck, InFlow.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 32
Fra  Citona Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der også er nævnt flere gange tidligere i denne tråd, så er det vigtigt at du kommer igang med SEO, specielt fordi din webshop er ny. Hvis du har begrænset midler til at investere i professionel SEO, så vil jeg anbefale dig at investere din tid på at læse bøger, følge med på blogs mv. og selv blive klogere på SEO hvis du selv kan tage noget af slæbet. Nogle af de ting du bør arbejde på som det første er titler, gode kategori-beskrivelser, at undgå tynde sider (dvs. med relativt lidt indhold), optimere dine billeder og arbejde på at gøre din webshop synlig på andre relateret hjemmesider. :-)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)