Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smart vinprop og DM i fodboldviden (quizspil )- se dem før dig selv

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ideen: Rokkjer design har netop udviklet denne unikke vinskænkprop           (se den her) www.rokkjer.dk
Ideen er at vinen bliver iltet, den er unik og tidløs, livstilsagtig, samt elegant og opsigtsvækkende.
Den kan endda starte en samtale om hvordan luften og vinen bytter plads, viser mine brugertests på vennerne.
 
Mit spørgsmål er Er min brand/navn stærkt nok ? Hvordan starter jeg projektet op low-budget, da jeg er studerende ? Hvilke barrierer vil jeg møde i detailbranchen ?
 
Ide 2: DM i fodboldviden er quizspillet, som alle fodboldinteresserede skal have.  2400 Spørgsmål om alt og alle, nyt og gammelt, tilnavne, alle ligaer i europa, EM , VM, CL, Fifa, Uefa, rekorder, stadionnavne, trickspørgsmål, og den slags nørderier.
 
Køb af spillet giver wildcard til konkurrencen DM i fodboldviden, hvor vinderen bliver Danmarks første officielle Danmarksmester i fodboldviden, sejt, hva ??
 
Ligeledes kan man kvalificeres sig via hjemmesiden, dmifodboldviden.dk (ikke lavet)
Udkast til siden kan findes på  http://www.rokkjer.dk/dmifodboldvidenskab%20copy.jpg
 
Mine spørgsmål:
  • Hvordan starter jeg dette koncept op low budget
  • Hvor får man lavet billigt emballage og bræt
  • Kom endelig med kritik til navnet og konceptet

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Dit projekt med vinproppen lyder spændende, og jeg vil da gerne hjælpe dig igang, hvis jeg kan.. Jeg har et par bekendte, som arbejder med vinimport, og samtidig har erfaring med arbejde i og indkøb til detailhandlen!
 
Sig til, hvis jeg skal prøve at sende projektet videre, og om du overhovedet er interesseret i et evt. partnerskab!?
 
Martin
 
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

tak for svaret. Det lyder spændende.
 
Under de rette forhold, vil jeg gerne indgå partnerskab, så jeg foreslår at du mailer eller ringer, så jeg kan vi kan finde ud af om vi kan hjælpe hinanden.
 
mvh søren
mobil 2395 3952
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)