Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ansøgning til nets afvist?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har fornylig ansøgt til Nets men fået afslag. Har fået en mail hvor de skriver min hjemmeside "ikke er færdig". 

Så har de skrevet at følgende ting skal være på siden, de følgende ting de har skrevet er på siden. 

Er der nogle af jer der kan se hvad det er, der gør min side ikke lever op til Nets krav?

siden er www.williamp.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har de skrevet som begrundelse?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Følgende oplysninger skal fremgå af siden: 

  • forretningens navn, adresse incl. post nr.
  • beskrivelse af de ydelser, der kan erhverves, inklusiv pris og valutaangivelse
  • modtages Dankort, skal valutakode benævnt DKK anvendes og påføres samtlige prisangivelser, i hvert fald siden, hvor kunden kan gennemse sin bestilling
  • kortlogoer for de kort, der kan betales med. NB!  Visa-kortlogo bruges IKKE ved Dankort-betalingskortaftaler
Det står der i mailen. Jeg syntes bare det allerede er oplyst og jeg kan da ikke lægge kortlogoer op på min side som jeg ikke accepterer endnu, så tror mine kunder jeg tager dankort som jeg ikke kan endnu.
Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler der ikke et dankort logo?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo der mangler et dankort logo, men nu er min hjemmeside aktiv. Så hvis jeg skal have et dankort logo tror mine kunder de kan betale med dankort, eftersom en nets ansøgning tager op til 3 uger. Er det vel ikke så smart, eller er det bare nødvendigt at have det på siden?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Sæt dankort-logo på og skriv at du afventer godkendelse til at modtage betaling med dankort!

Så er nets og kunderne (måske) tilfredse

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tingene som de skriver skal være der, der iblandt også Dk logo.

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal være et dankort logo, for at din hjemmeside kan blive godkendt.

Det du evt. kan gøre er, at lægge et dankort logo på, med link til en side, hvor du beskriver at du er i færd med at få etableret en online betaling via nets.

Det kan du så evt. krydre med en fin og stor nyhed på siden, når du har fået aftalen i hus...

På den måde kan du vende det der er lidt irriterende til et mindre pr stunt for dig selv, og måske lidt positiv omtale.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have rettet priserne. Istedet for der står eks. 499,- kr skal der stå 499,- DKK

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

og prøv at ring til dem, det er klart det nemmeste, det gjorde jeg selv så jeg var sikker på at der ingen misforståelser var, ringede selvfølgelig først da alt var ordnet.

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)