Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start på Affiliate marketing

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 13
Fra  festivalgadgets.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

Vi overvejer at starte på et Affiliate program. Derfor vil vi gerne trække på alle jeres erfaringer og råd.

Er der nogle specielle do's and dont's? 

Vi har fået anbefalet www.partner-ads.com/dk - er der nogen der har erfaringer med dem? Eller andre virksomheder der tilbyder samme løsning?

Vi ser frem til jeres gode respons.

Mvh

Jens 

Festival Gadgets

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager - læste ikke korrekt, da jeg skrev min besvarelse - Derfor rettet/slettet

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag også et kig på Tradedoubler, de har også mange programmer i DK.

Find a good Nexus 7 dock either official ASUS produced or cheaper 3rd party ones.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Tror nu nok han mener som annoncør ;-)

Og ikke affiliate partner.

Mvh. Ken

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver ikke mit eget affiliateprogram, men har erfaringer fra "Den anden side af bordet" som affiliatepartner. I den forbindelse har jeg gode erfaringer med Partner-ads og især Ken Schultz som altid giver konstruktive og hurtige svar på mine forespørgsler, så der har jeg svært ved at tro, at du går galt i byen ved at oprette dit eget afflliateprogram. Oven i det synes jeg også, at priser og betingelser er ganske rimelige, hvilket de 400 affiliateprogrammer hos Partner-ads vel også er et godt tegn på.

Jeg har samlet en liste over danske affiliatenetværk, som du kan tage kontakt til, for at høre mere om at oprette et affiliateprogram hos dem.

Her kan jeg fremhæve EuroAds og TradeDoubler (Det virker dog som om, at der skal en vis volumen til for at det kan betale sig, at oprette et affiliateprogram hos TradeDoubler og/eller at blive godkendt som annoncør).

Det kan nok også betale sig, at tage et kig på de forskellige affiliatenetværks regnskaber for at se, om der er en sund økonomi bag (Her tænker jeg ikke på nogen bestemt). For det sker desværre fra tid til anden, at affiliatenetværk går konkurs og det kan ikke sjovt at miste et evt. forudindbetalit beløb pga. det.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 13
Fra  festivalgadgets.dk Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene alle sammen!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 13
Fra  festivalgadgets.dk Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Ken Schultz vender det lige med de andre, og så kunne det sagtens tænkes vi vender tilbage - har kun hørt rosende ord her og andre steder om jer :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)