Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling på Nettet, ved mindre omsætning.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino..

 

Jeg går med tankerne om at lave en side hvor jeg skal sælge en slags ting, som er små og af lav pris. Her tænker jeg at en dankorts løsning måske bliver for omkostningsfuld når man tænker på at de er relativt små produkter og som ikke skal være grundlaget for min fulde indkomst. Men Bankoverførelser er jo ikke lige sagen, da det nok vil skræmme kunderne mere end det vil tiltrække dem.. Så hvad har i brugt og hvad kan man bruge som danskerne er fortrolige med og som ikke er suspekt, ligesom Bankoverførelser..

 

Mvh

Dennis

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan overveje paypal, det er måske ikke det mest udbredte blandt danske net-kunder, men meget nemt at sætte op

Find a good Nexus 7 dock either official ASUS produced or cheaper 3rd party ones.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1163
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt uden løbende omkostninger: PayPal. Men de tager gebyrer... (ca 5%).

Man kan betale med Visa/Dankort, Mastercard, og kunderne behøver ikke tilmelde sig (vigtig!).

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget rigtig godt alternativ til betalingskort (målrettet det danske marked i hvert fald). Det er det danskerne kender og har tillid til, men der kan selvfølgelig være faktorer i det segment som du målretter dig imod, der gør at en Paypal løsning alligevel kan være attraktiv. Anyway, hvis en Dankort løsning er for dyr at drifte, så ville jeg nok se nærmere på produktet, prissætningen og markedet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46546
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

PAYPAL ville ligge lige til højre benet så

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et rigtig godt alternativ og det er såmænd pæredansk: Ewire. Her får du mulighed for at lade dine kunder betale med de gængse kreditkort, og i modsætning til Paypal, kan du med Ewire tage imod RENT Dankort (og selvfølgelig også Visa Dankort).

Der er et gebyr på omkring 3-4% men ingen opstartsgebyr, eller andre udgifter. Du kan nemt oprette betalingsknapper inde på din profil, og dine kunder kan betale UDEN at skulle have en konto hos Ewire.

Ewire er godkendt af finanstilsynet som bankvirksomhed, og dermed 100% sikkert for dig og dine kunder.

Læs mere på deres website. Det kræver kun en emailadresse at oprette sig. Og du overfører selv penge til din bankkonto, når du vil.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim J. Nielsen:
Der er et rigtig godt alternativ og det er såmænd pæredansk: Ewire. Her får du mulighed for at lade dine kunder betale med de gængse kreditkort, og i modsætning til Paypal, kan du med Ewire tage imod RENT Dankort (og selvfølgelig også Visa Dankort).

Det er nu heller ikke fordi, jeg ikke mente der var et teknisk alternativ :-). Ewire er dog ikke særlig kendt i den bredde befolkning, og derfor er min hypotese at det vil påvirke konverteringen negativt, hvis det er eneste betalingsmulighed.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
Ewire er dog ikke særlig kendt i den bredde befolkning, og derfor er min hypotese at det vil påvirke konverteringen negativt, hvis det er eneste betalingsmulighed.

Heldigvis behøver kunderne ikke kendskab til Ewire for at betale med dem. Man kan nemlig sætte en fin lille knap på sin hjemmeside, som ligner enhver anden cta købsknap. Når man klikker, åbner sig et vindue, præcis som hvis det var DIBS eller lign. hvor køber kan indtaste sine oplysninger, 

Køber skal ikke tage stilling til andet end at indtaste sin emailadresse og kortoplysninger. Det er det tætteste man kommer på en NETS/+gateway-løsning, bare uden alt bøvlet ;)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim J. Nielsen:
Køber skal ikke tage stilling til andet end at indtaste sin emailadresse og kortoplysninger. D

Okay, det lyder interessant. Har du kendskab til en shop med denne løsning integreret ?

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1163
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis vil jo have en billig løsning. Er Ewire gratis?

Og så det med småt:

"Alle betalingsmodtagere er forpligtet til at anvende det grønne Ewire logo på deres hjemmeside".

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)