Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken type hjælp har jeg brug for for at blive stuktureret?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan i hjælpe mig med at finde ud af hvilken type medarbejder/hjælp/rådgiver jeg har brug for?

Jeg har brug for hjælpe til at administrerer min viden på et enkelt felt og min ideer omkring det felt, sådan at det kan munde ud i noget brugbart.
Jeg bruger pt. min viden og det går godt - der er blot meget mere og jeg vil gerne bruge mine ressourcer endnu mere!

Det er som om jeg næste snubler i min egen viden og kreativitet og jeg mister meget hurtigt overblikket.

Har brug for at få struktureret min viden, få den i brugbare "kasser" og få min viden sat i spil i den rigtige rækkefølge (og bl.a herefter at få den solgt i online-kurser).

Håber det jeg skriver giver mening :)

/Kimse

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg ikke forklaret mig godt nok eller er der bare ingen som har et bud på hvad det er jeg søger, eller?

God Dag :)

Kimse

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder umiddelbart som om du har brug for en forretningsudvikler (til strukturering og prissætning af ydelser) og efterfølgende hjælp til markedsføring/salg

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Fra  GoCondom Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder næsten som om at du har brug for en "personlig manager". :) Men har du planer om at hyre en fuldtidslønnet, eller hvad tænker du?

Køb kondomer online på GoCondom.dk, og få hurtig og diskret levering lige til døren.

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar :)

En forretningsudvikler.... jeg skriver mig det bag øret. Det er nu ikke det jeg har størst problemer med.

Markedsføring/Salg.... når jeg får styr på og få realiseret min viden endnu mere, så vil det på sigt være noget jeg vil få brug får.

Personlig manager: jeg vil undersøge hvad er ord nærmere dækker over. Måske er det er god mulighed.

Jeg ved ikke om i har ramt rigtigt plet, vil undersøge lidt mere hvad de "typer" kan bidrage med.

Lønnet: Jeg har klart brug for en som kan hjælpe mig i gang her i starten. Havde jeg penge, ville jeg fuldtidsansætte en (hvilken type..?). Men her i udviklingsfasen, der dækker salg/rådgivning mine egne personlige udgifter, så det må vente lidt endnu.

Måske en forretningsudvikler til min viden..?

Min viden sælger jeg pt. til enkelt personer, og den viden kommer frem i mig ad hoc afhængig af situationen/personen/problemet i samtalen.
DEN viden ønsker jeg at få "styr på" og få sat i kasser i med store skilte på. (og de kasser skal så sælges...). Så hjælpe til at "hive" viden ud af mig, samtidigt med at få struktur på den.

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger min personlige erfaring med a*ngst igennem 30 år samt min uddannelse som psykoterapeut, til at hjælpe a*ngst-ramte. Det fungerer rigtigt godt, klienterne er "tilfredse". Jeg bruger min viden hensigtsmæssigt. Den er den viden jeg gerne vil ha "ud af mig", struktureret, pakket ind og sat til salg for a*ngste via online medier.


* (fjerne det)= mine klienter skal ikke læse om mine forretnings-tanker herinde..

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt er jeg heller ikke den bedste til at strukturere mig, så jeg har valgt at finde en partner jeg føler matcher mig, det betyder både at jeg ikke får 100% af kagen men samtidigt betyder det også at kagen bliver 4 gange så stor :) alternativt kan du jo hyrer en coach der kan hjælpe dig med at inddele dine punkter i kasser, hvis du altså basalt set har styr på hvor de burde ligge :)

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg kan så meget genkende hvad du står i..

Brugbare ideer der vælter ud, mere kommer til - så kommer en ny ide- og så lidt til den oprindelige osv osv.

Jeg er blevet super god til det, jeg strukturerer alt hvad der sker i mit hoved (altså arbejdsmæssigt)- på den måde får jeg overblik og ro ( indtil den næste ide kommer :-)

Min måde at gøre tingene på er at oprette et dokument på computeren hver gang der kommer nyt til, og så taster jeg løs.. Nogle gange kan jeg strukturere det jeg har skrevet med det samme, andre gange får det lov at ligge et stykke tid.. måske kasserer jeg igen, måske finder jeg ud af det er genialt det jeg har fundet på :-)

Når man skriver alt ned og går fra det - så læser man det på en anden måde og er mere objektiv til at rydde op, kassere og gemme essensen.

Nu ved jeg ikke hvad det er du skal have struktureret, måske du slet ikke kan bruge det til noget..

Min tanke er at du får skrevet ned og får skrevet ned - ryddet ud og opdateret.. Når du er ved at nå kernen, så er det måske tid til at bruge lidt penge på at få det gjort salgsbart så det kan formidles videre til kunden.

 

 

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overså dit sidste indlæg kimse -

Så tænker jeg du godt kan bruge modellen.. skrive ned inden for forskellige temaer og senere få det gjort læsevenligt for brugeren ?

Eller har jeg misforstået hvad det egentlig er du søger ? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle du da bare have skrevet! 

Du har så 1) en faglighed (psykoterapeut) og 2) et produkt (angstreduktion).

Begge dele skal så beskrives, så folk kan se, hvad de får for pengene. Og så de får lyst til at vælge dig som behandler.

Jeg ville starte med at kigge på, hvordan andre angsbehandlere sælger deres ydelser.

Og så enten lægge mig op ad deres strategier, hvis jeg brød mig om dem, eller dreje contra og gøre det på min helt egen måde.

Derudover tænker jeg, at du kan få hjælp i nogle af væksthusene til at definere produktet. Selvom det er svært at definere terapi, fordi det er noget, der dynamisk opstår mellem to mennesker.

Men du vil kunne definere målet med terapien. At folk skal blive raske og velfungerende, men at det kræver en indsats.

Derudover kunne du overveje, om der er nogle certificeringer, der gør det muligt at byde ind på offentlige projekter/udbud.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)