Hej Jesper
Jeg har også prøvet begge dem Andreas taler om, og jeg har lidt samme mening, dog kommer det igen an på hvad de omtalte 50 kampagner indeholder. Du kommer dog aldrig udenom at holde godt styr på tingene manuelt.
Wordwatch er et ok plug and play system, som faktisk har gjort det ok for mig med hensyn til at optimere mod flere kliks, men der er google egen funktion tit lige så god. Med hensyn til optimering mod flere konverteringer, har det været op og ned, igen har der ikke været nok historisk data til at de maskinelle ændringer er blevet lavet på et seriøst grundlag.
Problemet at der skal være virkelig godt styr på kampagnen inden du bruger sådan et system. Et stort problem er jo blandt andet at det de optimerer ud fra er data, og disse optimeringssystemer er "dumme" systemer, dvs de kan ikke træffe de beslutninger som en person vil kunne.
Disse systemer skal udelukkende ses som en hjælp til dig der har store kampagner, med masser af data OG hvor der er styr på søgeord, struktur, landingssider, annoncer, osv ellers kan det lynhurtigt blive noget rod! I lille Danmark er der sjældent nok statistiske, historiske data, til at kunne lave store algoritmiske ændringer i en konto og slet ikke i forhold til konverteringer. Nu udtaler jeg mig selvfølgelig generelt og jeg aner intet om jeres data, så det kan da sagtens være at i har potentiale :)