Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til administrering af google adwords

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 33
Fra  DJroom.dk Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil høre om der er nogle der benytter sig af nogle smarte programmer til optimering af adwords - udover google adwords selv. Jeg tænker her i forhold til optimering af budpris, nye søgeord osv, når man kører +50 kampagner. Er der nogle gode forslag, eller er det bedste værktøj fortsat Google Adwords?

Mvh

Jesper

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv editoren. Men den kender du sikkert i forvejen.

Venligst

Brian Phillip

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Der er rigtig mange gode værktøjer til at styre AdWords for dig, men du slipper ikke udenom meget af det manuelle arbejde i opbygningen af dine kampagner. Tredjepartsværktøjer kan være uundværlige for store annoncører mht. vedligeholdelse og optimering af AdWords kampagner, men ved opbygningen slipper du ikke for at tage en ordentlig tørn. 

Det sammenlignes bedst med en flaske.. Du kan sætte et noget så godt system til at optimere hvad der er "inde i flasken", men hvis du ikke gør din flaskehals større vil du aldrig få mere ud af flasken. Du kan på samme vis sætte et fantastisk system ned over din AdWords kampagne, men hvis kampagnen ikke er sat godt op kan systemet ikke fixe dette. 

Mvh. Andreas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Og for at svare på dit spørgsmål: 

Acquisio

Marin Software

WordWatch

Wordstream

ClickEquations

Jeg har kendskab til både Acquisio og Marin Software, som begge er gode til det amerikanske marked, men har lidt lavere funktionalitet i DK. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg har også prøvet begge dem Andreas taler om, og jeg har lidt samme mening, dog kommer det igen an på hvad de omtalte 50 kampagner indeholder. Du kommer dog aldrig udenom at holde godt styr på tingene manuelt.

Wordwatch er et ok plug and play system, som faktisk har gjort det ok for mig med hensyn til at optimere mod flere kliks, men der er google egen funktion tit lige så god. Med hensyn til optimering mod flere konverteringer, har det været op og ned, igen har der ikke været nok historisk data til at de maskinelle ændringer er blevet lavet på et seriøst grundlag.

Problemet at der skal være virkelig godt styr på kampagnen inden du bruger sådan et system. Et stort problem er jo blandt andet at det de optimerer ud fra er data, og disse optimeringssystemer er "dumme" systemer, dvs de kan ikke træffe de beslutninger som en person vil kunne.

Disse systemer skal udelukkende ses som en hjælp til dig der har store kampagner, med masser af data OG hvor der er styr på søgeord, struktur, landingssider, annoncer, osv ellers kan det lynhurtigt blive noget rod! I lille Danmark er der sjældent nok statistiske, historiske data, til at kunne lave store algoritmiske ændringer i en konto og slet ikke i forhold til konverteringer. Nu udtaler jeg mig selvfølgelig generelt og jeg aner intet om jeres data, så det kan da sagtens være at i har potentiale :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 33
Fra  DJroom.dk Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for samtlige svar :)

Jeg blev en smule klogere, og blev også bekræftet i at der langt hen ad vejen ikke er nogen vej uden om :) Men det er jo fint nok. Så ved jeg det! Tak endnu en gang.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en Adwords bud robot som i hvertfald gør at du ikke behøver tænke så meget på at justere dine bud hele tiden, og den giver typisk over 20% mere overskud for de firmaer der bruger den.

Der er 30 dages gratis prøve - helt uforpligtende så du kan se med egne øjne at den virkelig virker og tjener dig flere penge samtidig med du sparer tid.

se mere om vores Adwords bud robot og prøv den gratis og uforpligtende i 30 dage. Jeg er sikker på du ikke vil fortryde ;-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)