Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Typo3 hvor?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selvfølgelig også åbent for nye systemer :-)

 
Men må sige, at jeg finder Typo3 yderst kompetent til at løse den opgave jeg ønsker løst.
 
Jeg har rettet henvisninger til MANGE virksomheder MEN hold da op hvor er der stor forskel på priserne........lige fra 2000 kr op til 30000 kr for en standard løsning
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, der er lige så stor forskel på priserne hos Typo3-udviklere som hos alle andre webudviklere. Og der er oftest også sammenhæng mellem pris og kvalitet.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Jeg har aldrig arbejdet med Typo3 og har derfor ikke set et sted hvor man f.eks. mod en lidt højere hostingydelse kan få dækket en del af opstartsomkostningerne, men generelt finder jeg tanken om OpenSource - cms, ideel - og det er så uanset om det er Typo3 eller DotNetNuke.
 
Når jeg nævner DotNetNuke er det selvfølgelig fordi det er en del af MIN hverdag, og fordi det er super fleksibelt og nemt at arbejde med. Og HVIS man kan leve med et standarddesign kan et sådan design findes for 30 $ - alt i alt kan man altså komme i gang for små penge.
 
Med venlig hilsen
 
Carsten O.
 
 
 
 
 
 
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du nogle krav og specifikationer på siden?

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Pt har jeg phpbb+ liggende på siden.

Så i STORE træk skal jeg bruge:
 
  • Debatforum
  • Artikler
  • Nyheder

Ellers er der jo mange "småting" som er i phpbb+ versionen. Men overstående er bestemt min krav og de meget STORE træk :-)

Fra Denmark
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 
TYPO3 systemet er efter min mening et ok system, men kræver noget kendskab og tålmodighed og som der bliver nævnt er der nogle fejl og det er måske ikke det mest brugervenlige med hensyn til egenudvikling.

Prøv phpfusion det skulle dække nogle af de krav du har, og det er også rimelig nemt at gå til.
 
Det bliver desuden videreudviklet løbende, takket være nogle flittige mennesker.

Hvorfor gå i andres fodspor når man kan gå foran.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)