Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig app-udvikler søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er en dansk virksomhed, som er på udkig efter en person med stor erfaring og evner indenfor udvikling af en "native app".

Vi arbejder på et spændende projekt, som har et stort forretningsmæssigt potentiale på sigt.

Personen vi søger er dedikeret til sit håndværk og dygtig, både til kodning og design. Derudover forventer vi sparring omkring udviklingsmulighederne. Afhængig af hvad vi bliver enige om, kan der være tale om aflønning som løn eller som ejerandele.

Passer ovenstående på dig, eller din virksomhed, vil vi med glæde høre fra dig/Jer.

Vh Niklas

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 130
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan prøve at tage kontakt til http://appudvikleren.dk/ - jeg ved ikke, om det er ejerandele de er ude efter, men du kan vel altid spørge! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar! 

Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas.

Jeg er KLAR til Jeres opgave, til en meget konkurrencedygtig pris, hvis aflønning kan foregå som løn.

Aflønning som ejerandele kan - efter min opfattelse - let blive "noget rod", af flere årsager.

I har sikkert selv en fornemmelse af, hvor tit man bør mødes for at justere planerne. Til info kan jeg oplyses, at jeg bor i 7800 Skive.

Hvis I skulle være interesseret, hører jeg jo sikkert fra Jer.

Mvh Mogens

 

Fra Risskov
Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joiners.

Jeg er fuldtids iOS udvikler, jeg har udviklet APPs for nogen af danmarks største virksomheder. Jeg kan fremvise en masse APPs jeg har lavet ved nærmere kontakt. Jeg arbejder udenfor normal arbejdstid dvs aften og weekend tilgengæld gør jeg det til en pris af 300 kr. + moms i timen. Jeg giver gerne et pris overslag på opgaven. På 75% af alle de opgaver jeg har udført har jeg været med fra produkt udvikling til submit på APPstore så jeg har erfaringer fra hele processen omkring udvikling af native iOS apps.

Jeg designer desværre ikke, men kan sagtens klippe grafik og tilpasse det. 

Hvis i er interesseret i nærmere kontakt kan i skrive til min mail mortenhn1981@gmail.com

Mvh

Morten Nielsen
Århus 

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas

Det lyder interessant og jeg kunne godt være interesseret i at hjælpe jer forudsat at vi kan nå til eninghed omkring rammerne. Jeg er professionel IT-udvikler på freelance basis, så sagt lige ud, så virker "filantropiske" aflønningsformer ikke for mit vedkommende. Derfor skal der være tale om aflønning på normal vis som fx. fast pris eller en "agil" pris fastsat efter en fælles aftale. Prisniveauet kan vi tale om, hvis interessen for et samarbejde er til stede.

Jeg er en rutineret udvikler med mange års erfaring fra branchen. De seneste 2-3 år har jeg udviklet flere apps til bl.a. turistbranchen, workflow kontrol, styring og monitorering af eksterne devices, magasiner og træningsapp. Du anfører ikke, om jeres behov er en udvikler til IOS, til Android eller til andre platforme. Min erfaring med app udvikling er koncentreret omkring native IOS og Android, men samtidig har jeg masser af erfaring på fx. .Net hvis der er tale om Microsoft/Windows Phone apps.

Jeg oplyser gerne mere omkring mine erfaringer, tidligere projekter og andet. Kontakt mig på telefon eller email (se kontaktoplysninger).

Venlig hilsen

Torben Mortensen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)