Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Fra  www.loveable.dk Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ! 
Jeg har åbnet min wepshop gennem tictail, eftersom jeg søgte en gratis løsning, da jeg er en nystartet virksomhed, med begrænset kapital.

Jeg sælger mode smykker, til billige priser.

Jeg ønsker gerne kritik af siden, dog husk det er begrænset hvad jeg kan designe gennem tictail.

Men hvis du har fif eller andet til opsætning/kodning af siden, så sig gerne til.  

http://loveableaarhus.tictail.com

Mvh Sarah

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sarah,



Tillykke med din første webshop, først og fremmest! :) 

Her er nogle af de ting der popper op i mine tanker, når jeg ser din shop: Ok, det er hendes første shop, og der er derfor et hav af ting hun med tiden skal lære. Men det til trods, så er det nok rimelig usandsynligt at denne shop bliver fundet af andre end hendes nærmeste veninder? - Hjemmesiden er alt andet end søgemaskineoptimeret til Google-robotten.

Og selv hvis der nu skulle være en derude som fandt shoppen, så ville de nok højst sandsynligt ikke købe dér, fordi at der er for mange småting i vejen med shoppen. "Småting" som hendes konkurrenter bruger en masse penge på at undgå...

Eksempler: Farven og teksten på "Læg i kurv"-knappen rammer ved siden af? Farven på prisen, rammer lidt ved siden af synes jeg. At tingene skiftevis står på Dansk og Engelsk rammer lidt ved siden af. Osv, osv osv :)

- Men hey! Du har en webshop! :) Du turde, og du gjorde det...! Det er der med garanti ikke mange af dine veninder der kan sige!? :)

Anbefaling til næste shop: Spar nogle flere penge op, så der kan blive råd til professionel hjælp til at bygge en endnu bedre shop op, fra start! :) Eller alternativt skal du bruge en masse tid på at indsamle viden fra world-wide-web, og så selv banke en Presta eller Magentoshop op...? - De to er efter min mening, klart de bedste gratis-shop-systemer der findes derude! :)

- Jeg ved ikke rigtig hvad jeg ellers skal skrive? :$ For helt ærligt, så kan jeg ikke se hvordan at nuværende shop skulle omsætte noget nævneværdigt? Sorry? :$

Men hey, du må endelig ikke give op efter at du har læst mit indlæg? :) Bliv sur og irriteret, det er ok.. Men i stedet for at give op, så brug den energi på at stille endnu flere spørgsmål!? :) Så skal det nok komme, stille og roligt...



Vh. Mehmet Aslan 

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

smalltank:
Men hvis du har fif eller andet til opsætning/kodning af siden, så sig gerne til.

Jeg kan også kun anbefale dig at gå over til Prestashop. Den virker ikke som den er.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Den virker da fint, at man måske kunne tænke sig noget optimering er en anden sag. Det er feks ikke særlig nemt at komme tilbage til produkterne fra "check-out"-siden.

Designmæssigt synes jeg den er lidt for "tynd" det flyder meget sammen og der er ikke særlig god fokus på de enkelte produkter.

Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Fra  www.loveable.dk Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret. 
Grunden til at de skifter fra engelsk til dansk er pga tictails begynder design.
Der er kun visse felter jeg selv kan udfylde og visse farver jeg ikke kan ændre, med mindre nogle kenderne koderne dertil? (derfor jeg sourgte)

Jeg kender ikke de to andre gratis webshop du nævne, men dem vil jeg helt sikkert tjekke ud ! 
Mange tak.  

Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Fra  www.loveable.dk Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan altid trykke på logoet så ryger man direkte til forsiden, selvom man er i checkout. 
 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)