Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tegner/illustrator søges til børneapp

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Lunderskov
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer.

Vi er igang med at udvikle en børnespils univers med læringsspil til flere forskellige Apps.

Vi mangler en dygtig tegner, som evt også har lidt forstand på det tekniske, så du kan snakke sammen med vores udvikler.

I stedet for betaling, vil du blive en del af firmaet og vil få %, når appen er i luften.

Skriv hvis du er personen eller kender en.

Hilsen
Britta
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor omfattende ér appen? Og hvad skal den koste/hvordan tjenes der penge på den?

Jeg har vedhæftet noget børneagtigt jeg engang lavede.

Fra Lunderskov
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bertil,

Der skal laves flere forskellige apps.

Det skal bygges op som et univers hvorfra børnene kan gå ind i de enkelte spil. Universet skal de selv være med til at bygge op ud fra de point de tjener.

Figurerne der skal være inde på siden skal de også selv kunne udforme med tøj, hår mm.

Der skal laves illustrationer til er pige-, drenge- og unisex univers, til de enkelte spil og til de nye spil som hele tiden vil komme til.

Vi har også ideer til e-bøger hvor der også skal laves en masse illustrationer til :-)

Der skal nok bruges nogen timer på det.

Noget af spillet vil blive lagt gratis ud og så skal man tilkøbe sig de andre apps.

Stilmæssigt er vi hen imod subway surfers.

Håber det giver dig lidt mere indsigt :-)

Hilsen
Britta

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, har du / i lavet noget i forvejen, som man kan se?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britta, 

Vi har en super dygtig illustrator tilknyttet hos Mediacrew, som har lavet nogle illustratorer til en børnebog. Du er meget velkommen til at skrive en PM eller en mail på info@mediacrew.dk , med lidt mere information omkring de tanker du har gjort dig til grafikken, så kan vi helt sikker finde en super god pris til dig :-)

- Har vedhæftet grafikerens arbejde herunder: 

Ha' en super aften! 

Venlig Hilsen 
Andreas Rom Knudsen :-) 

Fra Lunderskov
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke lavet noget på selve universet endnu, hvis det er den del du mener, der skal den der kommer med på holdet være med til være kreativ og nyskabende. Vi har mange ideer til hvordan det skal udformes.

Det er utrolig vigtigt for os, at den der kommer med som illustrator har lyst til at udvikle det her program så det bliver unikt og fantastisk at se på.

Spillene skal ikke kun udbydes i Danmark men også andre lande. Det meste er også lavet på engelsk.

Fra Lunderskov
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - har sendt dig en mail :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Britta:

Der er ikke lavet noget på selve universet endnu, hvis det er den del du mener, der skal den der kommer med på holdet være med til være kreativ og nyskabende. Vi har mange ideer til hvordan det skal udformes.

Det er utrolig vigtigt for os, at den der kommer med som illustrator har lyst til at udvikle det her program så det bliver unikt og fantastisk at se på.

Spillene skal ikke kun udbydes i Danmark men også andre lande. Det meste er også lavet på engelsk.

Nej Jeg tænkte på om i har lavet noget før det her? Altså hvad har i af erfaringer inden i starter et sådan projekt op?

Fra Lunderskov
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vores første projekt.

Grunden er, at vi begge har børn i førskole alderen, som vi gerne vil have nogle redskaber til - læring skal være sjov.

Vi har læst rigtig meget om læring og en af dem der er med har en handicappet søn, hvor ideen i første omgang udsprang fra, da der skulle bruges nogle redskaber i forhold til ham.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jeg tror desværre i får svært ved at finde en grafiker som er villig til at gå ind i et sådant projekt, uden nogen form for økonomisk sikkerhed, når idéen umiddelbart ikke skiller sig vanvittig meget udfra andre børnespil på markedet...

Det er også problematisk at i ikke rigtigt selv kan bidrage med noget, det at i har læst et par bøger omkring indlæring er desværre ikke rigtigt noget der imponerer mig, i hvert fald ikke nok til at jeg ville turde at gå ind i det.

Når vi snakker spil af den slags som i ønsker, så bliver der altså heller ikke bare brugt "nogle timer" der bliver brugt mange... RIGTIG mange timer på dette, vi langt over 100 timer. Og jeg som grafiker ville ikke risikere at arbejde over 100 timer forgæves.

Hvis i virkeligt selv tror så meget på idéen, så burde det ikke være et problem at gå ned i banken og tage et lån og derefter bruge nogle af pengene på at betale en grafiker.

Det kommer hurtigt til at virke lidt for useriøst.

Det er måske hårde ord, men det er virkelig bare ment som en hjælp til at i kan få realiseret denne app.

Mvh.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)