Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uerfaren ung, og forhåbentlig kommende iværksætter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har længe gået med en idé om at starte min egen lille virksomhed. Jeg er kun 16 år, og arbejder i min fritid i den lokale Dagli' Brugs.
Jeg skal efter sommerferien starte på min videregående uddannelse(HHX), da min fremtidsdrøm er at blive sælger. Så at starte egen virksomhed mens man har muligheden vil jeg synes vil være fint. Men jeg er ikke særlig erfaren, og har ingen idé om at komme igang. Idéen jeg vil sælge vil starte som primæret billig smykker, da jeg ser et stort potentielle i det. Især da der er mange virksomheder som skyder i vejret på billig gadgets.  

Jeg har ca. 5-10.000.kr at gøre godt med til at starte med, og er villig til at dedikere mig til det her projekt. Men jeg vil gerne vide om der er nogle iværksættere der kan hjælpe mig med at sætte mig ind i det hele, mht. Til at finde et sted at købe tingene hjem fra, og hvad jeg skal gøre mht. Skat, opgørelse, registering. Osv.

Tusind tak for jeres tid, håber i kan hjælpe mig.

Mvh Jacob 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Hvis du bruger søgefunktionen her på siden, kan du finde svar på alle dine spørgsmål. Og når du så kommer der til hvor du vil have bygget en webshop. Kan du bare henvende dig til mig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Michael! Jeg er igang med at læse en masse herinde på siden!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)