Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Wordpress - sidebar, overskrifter og galleri

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at færddiggøre en hjemmeside. Jeg bruger temaet, Twenty Twelve, og det drejer sig om tre følgende ting:

(1) Jeg vil gerne udnytte sidebaren i temaet - med Social Media Widget - så der kommer et facebook-logo i højre hjørne af siden. Jeg har forsøgt, men det bilver ikke ordentligt, desværre. Er der evt. en, der kan hjælpe mig med opsætning af denne?

(2) Temaet laver automatisk en overskrift på siden, når jeg navngiver siden. Hvordan fjerner jeg denne automatiske overskrift? Det har ikke været muligt for mig at finde det rette sted i editoren.

(3) Jeg vil gerne lave en side, hvor der er et persongalleri. Altså en side, hvor der er billeder af bestyrelsen - og under billedet står der navn og titel. Hvordan kan jeg lave en side med det?

Jeg håber, at nogen kan hjælpe mig, så jeg kan bilve færdig. Skriv for mere information :-)

Med venlig hilsen

Patrick

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre endnu ikke lykkedes mig at klare tingene på egen hånd.

Håber, nogen er villige til at hjælpe :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Hvad er problemet mere præcist?

2) Udseende > Editor > content-page.php > Fjern følgende:

<header class="entry-header">
<h1 class="entry-title"><?php the_title(); ?></h1>
</header>

3) Det kan du sådan set bare lave som en almindelig side. Indsæt billede, linieskift, navn, linieskift, titel, linieskift, linieskift, billede igen. Hvis du vil have det lidt smartere opstillet kan du evt. hente plugin'et TablePress.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 114
Fra  Hvaderlos Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Ofte kan Google og youtube være din ven ;)

Ellers...

1. Kan du ikke se om der er en anden widget der passer bedre til - en der evt. er updated til theme. Søg i plugin om der kunne være hjælp at hente.

2. gå ind i indstillinger -> skrivning, vælg den du vil ændre navn på og tilføj det nye navn. + at du kan ændre intro side her - det kan give frihed i forhold til evt. den problemstilling du sidder med, da den gerne vil have blog som intro. 

3. Du kan lave en tabel på en side, hvor du udformer en skabelon i kolonner og tilføjer den givne data. Dog bliver dette ikke præcist og billeder skal være beskåret inden brug. +Du er nødt til at ændre margin på tabel for at opnå et præsentabelt udseende. Eller er du igen nødt til at gå i plugin basen og søge efter nogle der kan levere dette. 

Håber det hjælper dig :)

mvh.
Christina Sørensen

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Schlebaum (www.schlebaum.dk) har tilbudt at hjælpe mig. Mange tak for jeres forslag - og tak til Jesper for at afhjælpe mig problemerne :-)

Med venlig hilsen

Patrick

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)