Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Alutagrender.dk - giv os endelig smæk!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra St. Julians
Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 56
Fra  Marketing Partners Online Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

I Marketing Partners Online har vi netop (re)lanceret en webshop, som vi - som en del af et nyligt indgået partnerskab - har pebbet lidt op, og forsøgt at gøre så brugervenlig som muligt.

Undervejs er vi stødt på en række spændende udfordringer, og en meget central af dem er, at vi på siden overordnet set arbejder med to primære målgrupper: håndværkeren på den ene side, og Hr. og fru Danmark på den anden.

Sidstnævnte, inklusive mig selv, formodes at have et yderst begrænset kendskab til tagrender, og herunder altså også tagrender i aluminium. 

Vi har forsøgt så godt vi kan at finde en balance i vores kommunikation til de to grupper. Men der er ganske sikkert meget mere, vi kan gøre for at forbedre vores resultater. Desværre er der ikke nok trafik til, at det giver mening at køre spilt-tests på sitet, og derfor synes vi det giver mening at lægge siden ud til hjælpsomme Aminoer, der vil tage sig et par minutter for at se på om I finder siden overskuelig, brugervenlig, troværdig osv.

På forhånd tak - og god dag!

Nicolai

Texaspoker.dk er hele Danmarks guide til poker. Bliv en del af Danmarks hyggeligste poker fællesskab.

Fra Malling
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Typeright Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har taget et kig på din side. Jeg synes den er nem og overskuelig at navigere rundt på. Jeg finder som kunde let de oplysninger, jeg skal bruge, samt svar på de fleste oplagte spørgsmål. Call to action et let at lokaliserer. Alt i alt smukt! :-)

Vil I tilføje noget, kunne det være lidt mere tips og trix til kunderne om sådan noget som montering, samt lidt mere vidensdeling og links til interessante artikler om emnet. Kunderne og google elsker den slags :-)

Held og lykke

Venligst Mette

Fra St. Julians
Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 56
Fra  Marketing Partners Online Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Tusind tak for dine kommentarer, det er yderst værdsat. Jeg er naturligvis rigtig glad for, at du finder den overskuelig, for det er - for os at se - vores væsentligste opgave, når vi laver en hjemmeside. Jeg / vi er i øvrigt enige med dig i din betragtning om, at der bør være noget mere deling af viden / henvisninger til gode arikler (hvis vi kan finde nogen der ikke er direkte konkurrenter), samt evt. noget mere "kød" på siden.

Dine input er noteret, og vi vil forsøge at gå lidt i den retning, samtidig med at vi holder den simple stil, så godt vi kan.

Tak!

Nicolai

Texaspoker.dk er hele Danmarks guide til poker. Bliv en del af Danmarks hyggeligste poker fællesskab.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)