Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af virksomhed ved siden af fuldtidsjob

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino'er

Jeg er i gang med at starte en virksomhed op med en anden og det koster selvfølgeligt penge at gøre. Vi har selv lagt en smule penge til side men vi ved begge godt at vi helt sikkert skal bruge mere penge.

Vil det være muligt for mig at starte og drive denne virksomhed ved siden af et fuldtidsjob? Jeg vil kun arbejde fuldtid i de første 5-6 måneder så jeg kan nå at spare nogle penge sammen!

Vil det være svært at yde nok til sådan en startop med et job ved siden af eller burde man bare vente med at starte det op indtil vi har lagt rigeligt med penge til siden?

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mahyar.


Det kommer jo an på, hvor travlt du har i hverdagen, hvor mange timer det er nødvendigt at lægge i det nye firma for at drive det fornuftigt, og hvor hurtigt du skal til tops :-).

Med andre ord, hvis du åbner en kiosk, kan det godt være lidt svært på deltidsbasis, men drejer det sig om en webshop, kan man typisk godt klare administration, markedsføring, pakning osv. efter det almindelige arbejde.

Hvis du ikke har børn og kæreste, bliver det endnu nemmere ;-).

For uddybende svar er du nok nødt til at fortælle mere om, hvor tidskrævende en type virksomhed, du planlægger.

Mange hilsener
Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for dit svar Anders.

Det drejer sig om en form for nyheds/informations hjemmeside i de første versioner, så det vil kræve et par indlæg om dagen hvilket vi er 2 om.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Sangiovese:
Hvis du ikke har børn og kæreste, bliver det endnu nemmere ;-).

HELT ENIG Wink

Jeg startede selv på samme måde. Jeg havde dog natarbejde, og det gjorde mit iværksætterliv meget mere fleksibelt. Dels fordi jeg selv kunne styre om jeg så skulle arbejde lidt inden jeg gik i seng om morgenen eller inden jeg tog på arbejde om aftenen. Herudover arbejdede jeg et sted hvor jeg også kunne lave lidt på mit firma i arbejdstiden, men sig det ikke til nogen Stick out tongue 

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)