Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

god web host

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 14-01-2006 20:45:40
Forfatter: elund.dk
Jeg bruger http://www.needhost.dk til min private hjemmeside og til en foreningshjemmeside.
Jeg er skiftet fra hhv. B-One og Surftown, og det har jeg bestemt ikke fortrudt.
http://www.needhost.dk er meget billige samtidig med at de er stabile. Desuden giver de fornuftige svar på E-mails indenfor 24 timer. Det sidste er bestemt ikke hverdagskost hos lavprisudbyderne.

Hermed trækker jeg min anbefaling af needhost.dk tilbage. Mit webhotel www.elund.dk har nu været nede i 21 (!!!) dage.
Jeg har sendt 5 mails til support og ikke fået svar på nogen af dem.
Jeg har skrevet mange indlæg i deres forum uden at det har hjulpet noget som helst, selvom deres drifts- eller supportansvarlige skrev som svar på et af mine indlæg, at han tog min sag med det samme. Mage til amatører skal man lede længe efter.
Heldigvis var jeg forudseende nok til allerede efter en dags nedetid at flytte min ketsjershop til servage.net.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Mht. Needhost, så har jeg et par kunder som er flyttet over på deres erhvervsdel. Needhost Erhverv koster en del mere end deres privatdel, men det er alle ekstra penge værd. De har en virkelig god support (telefon/mail) som reagerer lynhurtigt. Det er kompetente folk som altid finder en løsning, uanset hvor speciel en forespørgsel man har.

Jeg er enig med elund''s kritik af deres privatdel, som jeg også har haft kvaler med, men deres erhvervsdel har fungeret til topkarakter.

mvh Carsten
Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-01-2007 22:44:35
Forfatter: elund.dk
[QUOTE]Dato: 14-01-2006 20:45:40
Forfatter: elund.dk
Jeg bruger
Heldigvis var jeg forudseende nok til allerede efter en dags nedetid at flytte min ketsjershop til servage.net.


Så kan du glæde dig til mere nedetid, servage.net har i hvert fald ikke bedre omtale end mange af de andre billighosts. Nok nærmere tværtimod.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er enig med elund''s kritik af deres privatdel, som jeg også har haft kvaler med, men deres erhvervsdel har fungeret til topkarakter.

Man kan bare undre sig over at Needhost har råd til at behandle deres private kunder så ekstremt dårligt som de gør lige nu,
fordi der er sikkert mange potentielle kunder til ervhversdelen blandt deres private kunder.
Som "iværksætter" var jeg helt sikkert en potentiel kunde til deres erhvervsdel, men det er jeg bestemt ikke mere.
Nu har mit Web-hotel været nede i hele 26 (!!!) dage og jeg har sendt 6 mails til deres support uden at få et eneste svar.


Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Så kan du glæde dig til mere nedetid, servage.net har i hvert fald ikke bedre omtale end mange af de andre billighosts. Nok nærmere tværtimod.

Jeg har nu ikke hørt at servage.net skulle have væsentlige problemer mht. nedetid.
Derimod ved jeg godt at deres båndbredde kunne være bedre, men det har de lovet en bedring på i den nærmeste fremtid.
En nedetid i ny og næ af få timers varighed kan jeg godt leve med på nuværende tidspunkt,
men en foreløbig nedetid på 26 dage som i Needhost''s tilfælde er fuldstændig uacceptabel uanset pris.

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 04:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 3 (29 indlæg)